OFFLINE

Jön a L'Oréal kóla

2007. április 12., csütörtök 10:45


Szövetkezett a L'Oréal és a Coca-cola egy új, úgy nevezett kozmetikai üdítő kiadására, mely feszesíti az arcbőrt és kisimítja a ráncokat. A Lumaé nevű, tea alapú üdítő állítólag nagy mennyiségben tartalmaz bőrfeszesítő anyagokat, és a két cég melegen ajánlja minden 25 év feletti nőnek. Az üdítő jelenleg kísérleti stádiumban van, nemsokára kezdik tesztelni, és 2008-ban tervezik piacra dobni.

A feszesítő hatás hangsúlyozása érdekében élelmiszerboltban nem, inkább gyógyszertárakban, drogériákban forgalmazzák majd az italt. Az ötlet egyébként nem teljesen új, 2005-ben már piacra került egy ilyen termék, Borba Skin Balance néven, melyet a nálunk sajnos még nem elérhető Sephora boltokban lehet kapni. Ez egy nagy tisztaságú, alapvetően ásványvíz alapú ital, melynek gyártói szerint a Coca Cola terméke biztosan nem tudja őket megszorongatni a piacon. Ez előfordulhat, hiszen már az előző, Enviga névre hallgató, kalóriaégető italuk sem lett túl nagy siker, Japánban viszont meglehetősen népszerű a Love Body nevű, szintén fogyasztó, sőt állítólag mellnövesztő üdítőjük. Az ötlet mindenesetre számunkra meglehetősen bizarr, mi valószínűleg nem ezt alkalmazzuk majd bőrfeszesítőnek. (Forrás: Brandweek)

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta