OFFLINE

A Diesel szerint trendi a globális felmelegedés

2007. április 5., csütörtök 11:43

Are you global warming ready? – kérdezi a Diesel a 2007-es kampányában, melynek hirdetésein a víz alá került London New York, Rio és Velence mellett pózolnak modelljei valami hatalmas víztömeg partján, pingvinek között napozva, vagy éppen Párizs belvárosában, egy trópusi kertben.


A kampány a Dieselhez híven igen megdöbbentő, egyetlen probléma, hogy ezt még ők sem merték bevállalni, így a kampány mellé létrehoztak egy globális felmelegedés ellen küzdő weboldalt és árusítják Al Gore filmjét is. Ez még mind oké lenne, de az új kollekció bemutatása mellett tíz jó tanácsot is vásárlóik elé tárnak. Ilyen például hogy szexeljünk minél többet, hogy kimelegedjünk, és ezzel is csökkentsük a fűtés mennyiségét vagy sétáljunk el minden nap a legközelebbi Diesel boltba. Ne gyújtsunk otthon villanyt, mert így lehet bújócskázni a barátokkal, és az milyen vicces, ha használt farmerekkel béleljük ki a padlást és mindig étteremben eszünk, hogy kidobhassuk az otthoni hűtőt.

Összességében tehát jobb lett volna, ha a Diesel szokásához híven a megdöbbentő képekre hagyatkozik, és nem gyárt mindehhez gagyi, magyarázó feliratot. Így már egyáltalán nem tetszik nekünk az egész. Egyébként -mint az várható volt-, a kampány kezdete óta már több fórumon intézek felhívást a Diesel termékek bojkottjára. (Fotó: Diesel)

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta