OFFLINE

Tuk-tuk: A legjobb ázsiai házhoz

2006. december 28., csütörtök 21:26

Nem igazán illik az ünnepi tematikához és a diétához sem, de kipróbáltuk a Tuk-Tuk nevű házhozszállítós ázsiai éttermet. És mivel minőségi házhozszállítós ázsiai eddig nem létezett Budapesten, ha nem számítjuk a meglehetősen vegyes színvonalú és elég drága szusifutárokat, elég kíváncsiak is voltunk.

A Tuk-Tuk elsőre olyan nagy élmény volt, hogy másnap és harmadnap is onnan rendeltük az ebédet és a vacsorát. Az étlap néhány ázsiai kedvenccel megbolondított, standard kínainak tűnő felhozatalából, a „James és Grace modern ázsiai ételei” nevű szekciója tűnt a legszimpatikusabbnak, így innét választottunk. A tom yum leves és a pad thai úgyis régi kedvencek, egy édes-savanyú sertéshúsból vagy egy szecsuáni marhahúsból pedig úgysem derült volna ki, hogy milyen is a Tuk-Tuk konyhája valójában.

A szexi, színes feliratos papírdobozokban kiszállított leves és tészta ugyan nem voltak óriási adagok, főleg az árhoz képest nem, de a tom yum leves garnélával annyira jól hozta a savanykás és extrém csípős dél-kelet ázsiai ízvilágot, hogy mindjárt másnap is kirendeltük. Bár garnéla elég kevés volt benne, éppúgy, mint a kicsit grízes tésztához hasonlító, az ideálisnál egy fokkal édesebbre sikerült pad thaiban, az élmény, hogy klasszikus papírdobozokból pálcikával eszegetjük a budapesti felhozatalt jócskán felülmúló ízeket, bármit megért.

Másnap a kínai sült kacsa hoisin szósszal került terítékre, amit egyikünk pirított rizzsel, másikunk pedig pirított üvegtésztával kért. A kicsit szárazra sült kacsa ízét a hoisin szósz határozta meg, ami egyikünkhöz barna, nagyon sűrű mártásként érkezett, másikunkhoz pedig a kacsa után fél órás késéssel pirosas, édeskés valamiként. Szerencsére mindkettő nagyon jól passzolt a kacsához. A köretek inkább csak erős hármast érdemeltek, mivel a rizs dúsításához használt mexikói vegyes zöldségtől eleve irtózunk, az üvegtésztát pedig nem lehet csak úgy simán, fűszerezés nélkül köretként felszolgálni, hiszen magában semmi íze sincs. Ugyanez volt a helyzet a mee gorenggel, az indonéz pirított, csirkés, zöldséges és tojásos tésztával, amelybe három falatnyinál több hús sajnos nem jutott, íz pedig egyáltalán nem.

Összességben a Tuk-Tuk nagyon jó, viszont elég drága. Egy fő nehezen lakik jól 2500 forint alatt, és ez bizony házhozszállításért nem kevés. Egyetlen negatív észrevételünk az ár-érték arányt leszámítva az, hogy a kiszállítás elég szeszélyesnek tűnik. Hol az üdítőt, hol a szószt hagyják le, és összességében elég sokat kell rájuk várni. De nem panaszkodunk, ilyen jót Budapesten a legtöbb kínainak csúfolt étteremben sem lehet enni.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2006.12.28 23:40:00pafff

    A megjelenésük napján rendeltünk, és a végsőkig kihasználták a 120 perces megadott határidőt - viszont olyan finom volt, hogy az irodába is berendeltem nem sokkal később. Sokkal gyorsabban ott voltak (alig 40 perc alatt) viszont a futár bűzlött az izzadságtól, és a kókusztejes marhahús nem hozta azt a barátságot, amit a hazai kínai konyhától amúgy kókusztejügyben elvárnánk, szval legközelebb kihagyom. Kedves tuktuk, meg kéne oldani ezt a kókusztejes történetet, a berlnin fifás kiküldetésem alatt olyat ettem, hogy utána 3naponta visszajártam! Kókusztej, édes, finom, lágy fűszerek, stb ,Berlini istenes sarki kínai, légyszi legyen itthon is!!

  • 2006.12.28 23:58:02pafff

    Szóval kurva drága, de azt elfelejtettem említeni, hogy a csomagolás és a rizs en bloc a prezentáció hibátlan. Kókusztejes megoldások továbbra is mínusz, de még feltett szándékunk a további tesztelés minden szinten. Tuk-tuk, vigyázz, jövünk!

  • 2007.03.07 20:19:51anihorvath

    KIPRÓBÁLTUK, MEGKÓSTOLTUK ÉS BELEBORZADTUNK!


    Ez nem vicc, hanem kész átverés! Azt kell, hogy mondjuk ilyen nagyot, még soha nem csalódtunk! Szeretjük a kínai ételt éppen ezért örültünk, amikor az interneten olvastuk, hogy van tuk-tuk, aki házhozszállít és ráadásul papírdobozból lehet enni. Amikor az étel megérkezett azt hittük ez az. A csomagolás gusztusos volt, ahogy annak lennie kell. De amint kinyitottuk a dobozokat, egyre jobban szűnt meg lelkesedésünk. Az édes-savanyú csirke állaga inkább hasonlított egy rossz főzelékre, mint sem a kínai éttermekben megszokott ételhez. (Mert ugye, aki evett már kínai ételt a városban vagy a világ bármely részén az tudja, hogy az édes-savanyú csirke az mindenhol ugyanolyan, a pirított tésztáról nem is beszélve.) Az ételnek szaga volt. A pirított tészta állaga és íze is elég távol állt a megszokottól. A csirkeleves sem leves volt, hanem egy sűrű kocsonyás maszlag. A mogyorós csirke olyan száraz volt, mint a sivatag nyáron és a hús nem volt kellőképpen megpucolva, kissé szőrős maradt. Azt hittük a rizst nem lehet elrontani, hát tévedtünk. Az is ehetetlenül rossz volt. Megpróbáltunk reklamálni, az ételt visszaküldtük és szerettük volna visszakapni a pénzünket. Azt mondták, megvizsgálják, hogy jó volt-e a szavatossága és majd visszajeleznek. Másnap visszahívtak és közölték az ételnek semmi baja nem volt. Nem tudnak mit csinálni, ha nem felelt meg az általuk készített étel a mi ízlésvilágunknak. Kértük, hogy kárpótoljanak valahogy, de erre azt felelték, hogy mi visszaküldtük az ételt, pénzt meg nem tudnak visszaadni. Azt hitték, ennyivel el van intézve.
    Úgy érezzük, hogy át lettünk verve, becsaptak minket. 4000 Ft-ot fizettünk a vacsoráért, ami nem kevés az adagokat tekintve. Úgy meg pláne sok, hogy az étel borzalmasan rossz volt. Ők közölték, hogy több száz rendelésük van és még nem érkezett panasz. Persze, mert az emberek többsége inkább csöndben elviseli, hogy átverték, mintsem időt és energiát szánjon arra hogy, panaszt tegyen.

    TUK-TUK maguk szerint fognak a jövőben rendelni maguktól???

    Mert szerintünk nem!!! És nyilván tudják, mivel jár egy elégedetlen vásárló! Ismerőseinket csakis lebeszélni tudjuk arról, hogy a jövőben rendeljenek Tuk-Tuk-ot.
    Mivel olyan nagyot csalódtunk ebben a cégcsoportban (I love sushi, Tuk-tuk), ezért a jövőben nem vesszük igénybe ezt a szolgáltatást, nem is ajánljuk, sőt… Sajnos most már tudatában vagyunk annak, hogy ennél a cégcsoportnál nem a vevő kielégítése a cél, hanem saját harácsolásuk. Az üzletpolitikájuk odáig süllyedt, hogy a diszpécserrel kellett megvitatnunk a kialakult helyzetet és rajta keresztül kommunikáltunk a tulajdonossal és az üzletvezetővel, mivel ők annyira sem vették a fáradtságot, hogy időt szakítsanak ránk.

    Kérlek juttasd el ezt az üzenetet, annyi ismerősödnek, amennyinek csak tudod, hogy kellő információval rendelkezzenek mielőtt rendelnének!

    Üdvözlettel: Horváth Anita és Ferencsik Andrea, akik csak vacsorázni szerettek volna majd csendesen megoldani a kialakult helyzetet. Hát egyik sem valósult meg!

  • 2007.03.07 20:37:45schneider

    Kedves Horváth Anita és Ferencsik Andrea. Ezek szerint nem olvasták figyelemmel végig a blogot, mert a kipróbálás után pár héttel jeleztük, hogy a Tuk-Tuk minden kezdeti lelkesedésünk ellenére nagyon gyorsan lermolott. http://velvet.hu/blogok/tejbenvajban/2007/01/22/szolgalati_kozlemeny_felejtsuk_el_tuk_tu/. Őszintén sajnáljuk, hogy nem olvasták a bejegyzést korábban.

  • 2007.03.10 22:48:08Csigusz

    Szeretném üzenni Horváth Anitának és Ferencsik Andreán és Schneidernek, hogy érdekes a tapasztalatuk. Mivel nagyon régóta rendelünk az i love sushi-tól és a tuk-tuk-tól. Nekünk sosem voltak rossz tapasztalataink! Sokszor csinálunk a barátainkkal összejöveteleket és ezt (ahogy ti fogalmaztatok) a cégcsoportot választottuk! Jól laktunk és semmi kifogásunk nem volt, az étel minőségével sem! Mégegyszer szeretném hangsúlyozni, hogy nem egyszer rendeltünk!!! Sem egyiktől, sem másiktól!
    Szóval lehet érdemes lenne átgondolni, hogy miről irtok...! Mi tényleg KIPROBÁLTUK A TUK-TUK-ot és az I LOVE SUSHI-T és finomak az ételeik!

  • 2007.03.12 19:14:37anihorvath

    Csigusz,
    ha elolvastad volna az irományunkat,akkor abból kiderült volna,hogy a TUK-TUK szolgáltatásaival nem voltunk megelédeve. Számtalanszor rendeltünk korábban az I love sushitól,éppen ezért esett nekünk rosszul,hogy nem kezelték le a panaszunkat úgy ahogy az elvárható lett volna.És éppen ezért nem fogunk az I love sushitól sem rendelni a jövöben,mert úgy érezzük nem voltunk a cég számára elég fontosak(vissza sem hívtak minket,meg sem próbáltak kárpótolni bennünket). A CÉGnek nem volt fontos az,hogy ezzel a cselekedetükkel elveszítenek két elég komoly rendelöt és általunk még egy jó párat.Mi annak örülünk,hogy Ti jót ettetek!De a jövöben másik hasonló szolgáltatást veszünk majd igénybe engedelmetekkel,olyat ahol mi,azaz a vevö lesz az elsö!

  • 2007.03.14 22:15:43Csigusz

    De arra esetleg nem gondoltatok, hogy a diszpécser esetleg nem adhatja ki bárkinek az üzletvezető számát? Meg ugye az üzletvezető sem lehet állandóan házon belül! Sajnálom,hogy veletek ez megesett! Mindenhol előfordulhat baki, hiszen emberek vagyunk tévedünk! Sajnálom én is, hogy ez veletek megesett, de ez nem azt jelenti, hogy világgá kell kürtölni, ami egyszer megtörtént. Te soha nem tévesztettél vagy rontottál a munkád során? Biztos volt ilyen és tuti nem lett kiírva semmilyen fórumra! Ugye?
    Mi még mindig jókat eszünk.. És sajnálom, hogy Veletek ez megesett. Arról nem beszélve,hogy nem kell az engedélyemet kérned, hogy hol eszel!

  • 2007.03.16 19:00:46Tori

    Nekem van olyan rokonom, aki szintén olyan helyen dolgozik, amelyik vállal házhozszállítást is. Ő mesélte, hogy amint valakinek problémája van a kajával, a futárral vagy bármivel, azonnal a Homárral meg a Velvettel kezdenek fenyegetőzni. Gyakorlatilag minden nap van valaki, aki így próbál valami kedvezményt kizsarolni magának. Nem kerültünk át a médialó másik oldalára valahogy? Nem azt mondom, hogy bármelyik itt megszólaló ilyen lenne, de azért nem kéne ezen elgondolkodni?

  • 2007.03.16 22:29:17Csigusz

    Ez tényleg nagyon szomorú :(

  • 2010.05.10 12:04:39islander77

    tudom kicsit durva, hogy a sztori 3 éve játszódott :-)! Mi is rendeltünk annak idején a Tuk-Tuk-tól és traumatikus élmény volt. Szívfacsaróan rossz volt a kihozott étel, drágán. Amúgy elég ránézni a lap tetején a fényképre, leves + főétel, gusztustalan. Szar az íze és a kinézete is. Egyébként azt sem értem, hogy az i love sushiról ódákat zengtek feljebb, pedig annak a minősége sem közelíti meg az igazán jó, viszonylagosan autentikus sushi éttermek termékeit. Az egész tuk-tuk lehúzásnak indult szerintem és csak örülni tudok, hogy belebuktak.

Blogok, amiket olvasunk

TÖRI MÁSKÉPP Ilyen volt a Habsburgok udvarhölgyének lenni

A filmek, regények alapján azt gondolhatjuk, hogy udvarhölgynek lenni buli volt: az ember lánya szép ruhákban pompázott, elcsacsogott a királyi fenségekkel, és nagyokat mulatott az udvari bálokon. A valóság nem volt ennyire fényes.

OTTHONTÉRKÉP A világ ultraexkluzív villáinak toplistája

Luxusingatlannak azt szokták hívni, aminek az ára 1 és 8 millió dollár között van. Na, itt most olyan házakat mutatunk, amik százszor ennyibe kerülnek. Ulta-mega-gigadrága körkép a világból

B1Gasztró Izgalmas dolgok másnapos pékáruból

Ha már unod a pirítóst, itt van 3 ötlet, amivel új életre kelhet a háromnapos kifli. Élet a mákosgubán innen és túl, nem csak kiflimaradékra gondolva.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta