Irigyelte már a gyereket a babakocsiban?

Zanza!

Drágám, a babakocsi marha nagy lett!” - akár így is kezdődhetne az ismert trilógia negyedik része, de ez most teljes mértékben a valóság. Egy amerikai babatermékeket forgalmazó cégnek jött az óriási ötlete, hogy felnőttméretű babakocsit gyártsanak. Megvenni nem lehet ugyan, mert csak azért készült, hogy a szülök megbizonyosodhassanak róla, mennyire kényelmes a babakocsi, amibe a drága utód kerül majd (valamint a banki egyenlegük tetemes része). Mivel a babakocsik célcsoportját képező gyerekek a legkevésbé sem tudják szóban véleményezni a kocsit (valamint viszonyítási alapjuk sincs, ugye), a cég úgy gondolta, ez a legegyszerűbb módja, hogy a szülőket meg tudja győzni. Nos, hogy hogyan szerepeltek a nagykorúak a teszten, nézze meg a videón és aztán szavazzon, hogy az ötlet menő-e, vagy inkább ciki!

Menő! (715) (579) Ciki!
Blogmustra