Ingyen futócipőt kap a Reebok-reklámkirakatból, ha elég fürge

Zanza!

Néhány évvel ezelőtt az Asics állított fel egy olyan futópadot New Yorkban, amin a vállalkozó szellemű hétköznapi járókelők is kipróbálhatták, hogy meddig volnának képesek tartani a maratoni futó, Ryan Hall 2011-es versenytempóját (ez közel három percet jelent kilométerenként). Ezúttal a Reebok döntött úgy, hogy felállít egy beépített sebességmérővel ellátott szabadtéri kirakatot, melyet a márka legújabb dobásával, a ZPump 2.0 cipővel pakoltak meg - számol be az eseményről az Adweek.com.

"Elég gyors vagy-e?" - teszi fel a kérdést az utcai kirakat.
"Elég gyors vagy-e?" - teszi fel a kérdést az utcai kirakat.Fotó: Reebok

„Nagyon tetszik az ötlet, hogy egy ilyen klasszikus hirdetőtábla egyszer csak valami zavarbaejtő és egyedülálló dologba csap át” – mondja a stockholmi mutatványért felelős reklámügynökség, az Animal kreatívja, Markus Schramm, aki szerint a vásárlók ezzel a húzással élesben is kipróbálhatják a terméket, ami ráadásul a márkának is hiteles visszaigazolást ad munkájuk valódi minőségéről.

„Szeretnénk futásra ösztökélni az embereket, illetve arra, hogy akkor is tolják ki a határaikat, ha éppen nem az edzőteremben vannak. Erről szól a márka 'Be More Human' szlogenje is" – tette hozzá a Reebok Nordic PR igazgatója, Filip Lagerbäck. A videóban megnézheti, hogy hogyan próbálkoztak a hirdetőtábla előtt a járókelők, akiknek legalább 17 kilométer per óra sebességet kellett elérniük, hogy gazdagabbak lehessenek egy vadonatúj ZPump 2.0-ás edzőcipővel. Lassúbbaknak ugyanez körülbelül 99.98 dollárért, azaz 28.706 forintért szerezhető be a márka webáruházából.

Blogmustra