LÁJFHEKK

A márka, ami zsebpénzből lealázta az összes nagyot a Super Bowl-hirdetésekben

2016. február 10., szerda 18:49

A Super Bowl ma már nemcsak sporteseményként híres: a meccsek szüneteiben sugárzott reklámokról legalább annyi említés történik, mint magukról a meccsekről. Külön erre az alkalomra készülnek a nagy cégek foci témájú reklámfilmekkel, vagy valamilyen nagyon vicces, esetleg megható videóval, és képesek 4-5 millió dollárt is kifizetni ezek egyetlen sugárzásáért. Az Esurance viszont ennek töredékéből megoldotta, hogy róluk szóljon az internet.  

Az Esurance lett a Twitter legtöbbet említett márkája a Super Bowl alatt, pedig nem is hirdettek. Az elképesztően magas reklámdíjak helyett sokkal egyszerűbb megoldást találtak –- és bejött nekik. Míg a nagy cégek egymilliárd forintnak megfelelő díjakat is képesek voltak kifizetni azért, hogy egyszer lemenjen a reklámjuk és aztán róluk beszéljen az internet, az Esurance sokkal kevesebből megoldotta ugyanezt. A cég a jóval olcsóbb, játék előtti reklámhelyen vett reklámidőt csak azért, hogy felhívja a figyelmet az akciójukra. A játékukban ugyanis egymillió dollárt, azaz 278 millió forintot sorsoltak ki azok között, akik Twitteren az ő hashtagükkel ellátott üzeneteket használják és retweetelik az eredeti képet. Az akció elképesztően sikeres lett, több mint 835 ezer említés érkezett az oldalról néhány óra alatt. A második a Dorritos lett, ők mindössze 238 ezer említést tudtak bezsebelni, hiába költöttek milliárdokat a reklámra. 

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta