A márka, ami zsebpénzből lealázta az összes nagyot a Super Bowl-hirdetésekben

Zanza!

A Super Bowl ma már nemcsak sporteseményként híres: a meccsek szüneteiben sugárzott reklámokról legalább annyi említés történik, mint magukról a meccsekről. Külön erre az alkalomra készülnek a nagy cégek foci témájú reklámfilmekkel, vagy valamilyen nagyon vicces, esetleg megható videóval, és képesek 4-5 millió dollárt is kifizetni ezek egyetlen sugárzásáért. Az Esurance viszont ennek töredékéből megoldotta, hogy róluk szóljon az internet.  

Az Esurance lett a Twitter legtöbbet említett márkája a Super Bowl alatt, pedig nem is hirdettek. Az elképesztően magas reklámdíjak helyett sokkal egyszerűbb megoldást találtak –- és bejött nekik. Míg a nagy cégek egymilliárd forintnak megfelelő díjakat is képesek voltak kifizetni azért, hogy egyszer lemenjen a reklámjuk és aztán róluk beszéljen az internet, az Esurance sokkal kevesebből megoldotta ugyanezt. A cég a jóval olcsóbb, játék előtti reklámhelyen vett reklámidőt csak azért, hogy felhívja a figyelmet az akciójukra. A játékukban ugyanis egymillió dollárt, azaz 278 millió forintot sorsoltak ki azok között, akik Twitteren az ő hashtagükkel ellátott üzeneteket használják és retweetelik az eredeti képet. Az akció elképesztően sikeres lett, több mint 835 ezer említés érkezett az oldalról néhány óra alatt. A második a Dorritos lett, ők mindössze 238 ezer említést tudtak bezsebelni, hiába költöttek milliárdokat a reklámra. 

Blogmustra