LÁJFHEKK

Ilyen jól mutatna az Apple tejesdoboz a Louis Vuitton szalámi mellett

2015. február 7., szombat 11:21

Elgondolkodott már valaha azon, hogy a híres divatmárkák, vagy éppen technikával, autókkal foglalkozó cégek hogyan boldogulnának más területeken? Az izraeli dizájner, Peddy Mergui megtette, és ezzel akár forradalmasíthatná az élelmiszeripari csomagolástervezést is.

Persze ehhez kellenének a cégek is, bár az Izraelben alkotó tervező maga sem gondolja, hogy ez mindenképpen jó lenne – derül ki a fastcodesign.com-ról. Hiszen azért nem mindegy, hogy egy egyszerű narancsot akár 5 dollárért, vagyis 1400 forintért lehet megvenni csak azért, mert a híres pipa virít a csomagoláson. Mindenesetre a gondolattal azért el lehet játszani, és megláthatja, hogy bizony a Ferrari igencsak tetszetős tésztákat, míg a Prada elegáns lisztet dobhatna a piacra.

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta