Megéri hűségesnek lenni a hiperekhez

Zanza!

Megújul a két nagy hipermarket hűségprogramja: mind az Auchan, mind a Tesco újításokat vezet be, melyek közös pontja, hogy a kártyatulajdonosok kedvezményesen tudnak majd vásárolni. A Tesco Clubcard programja csak átalakult, az Auchan pedig kiterjesztette a Bizalomkártya programját az összes áruházra és szinte teljesen megreformálta azt. Ha tényleg sokat jár a hiperekbe vásárolni, akkor mindenképpen érdemes kiváltania a hűségkártyákat, mert semmibe sem kerül, viszont kedvezményekhez juthat. Azért ne aggódjon, a matricás, dominós, hűtőmágneses akciók maradnak, szóval továbbra is bosszankodhat, vagy megszerezheti őket máshogy

Több boltban is használhat különböző pontgyűjtő kártyákat, amik után kedvezményeket vagy kuponokat kaphat, de a két nagy hiper saját hűségakcióval rendelkezik, ami mindkét helyen megújult az ősszel.

Auchan

A Bizalomkártyát egyaránt lehet az üzletben vagy online igényelni és azonnal kettőt is kap, sőt ha rendesen kitölti, akkor pluszpontokat adnak már indulásnál. A társkártyához ugyanaz a pontegyenleg tartozik, így a család több tagja is tudja gyűjteni a pontokat. A program lényege, hogy különböző, időről időre változó körű termékek vásárlásakor bizalompontokat írnak jóvá a kasszánál. Ön folyamatosan gyűjti ezeket a pontokat, amiket aztán kedvezményre válthat: tíz bizalompontonként öt forintot vonnak majd le a vásárlása végösszegéből. Arra figyeljen, hogy egyszerre legalább 1000 pontot be kell váltania, ha kedvezményt szeretne, és vásárlásának csak a 90 százaléka váltható be pontokkal. Lefordítjuk: hiába gyűjt rengeteget, csak bizalompontból akkor sem tud új 3D televíziót venni.

img2
Fotó: Auchan

Tesco

A Tesco Clubcard  programját már sokan ismerik, most ez is megújul. A tulajdonosok élete (vagyis bevásárlólistája) mostantól nyitott könyv lesz a Tesco számára, hiszen olyan személyre szabott kedvezményeket kap majd a kasszánál, amiket a gép kimondottan az előző bevásárlásai alapján generál. A tervek között az is szerepel, hogy akár a születésnapján kedveskedik majd az áruház mondjuk a kedvenc csokoládéjára beváltható kedvezménnyel, vagy éppen kedvenc borához kap majd a számla mellé friss információkat és kedvezményes kupont. Egy közös akcióban a Tesco Mobile és a Clubcard is összekapcsolódik, ugyanis ha a kártyát is használja a vásárláskor, akkor ezer forintonként kap egy ingyenes percet a tescós telefonjára.

regisztracio
Fotó: Tesco
 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Blogmustra