LÁJFHEKK

Feje tetejére állt a világ

2014. július 5., szombat 12:06

Bejön a reklám?

  • 134
    Igen, szuper
  • 23
    Ez már elcsépelt
  • 27
    Olyan semmilyen

Időnként irigykedve nézzük a külföldi reklámokat, ahogy most is. A Leo Burnett a Jeep számára készített egy reklámkampányt, ami olyan jól sikerült, hogy el is vitte az aranyérmet a Cannes Lions reklámfesztiválon.

A reklám az optikai megtévesztésen alapul, a szlogenje egyszerűen ennyi: „Lásd, amit látni akarsz".

A képek egyszerűek: zsákvászonszerű háttér, fekete nyomaton állatok - semmi extra. Ám, ha megfordítjuk, egy teljesen más állat rajzolódik ki a képen. Kattintson, és nézze meg, mi mindennek lehet látni valamit!

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MAI MANÓ 6 híres első kép a természettudomány világából

A tornádóról egészen odáig a legtöbben azt hitték, csak valami babonás mendemonda, ami nem is létezik. Híres első képek.

SCHRÖDINGER Közeli vagy távoli jövő a fejátültetés?

A sajtóban néha elő-előbukkan egy hangzatos főcím, néha olyan is, amely 2017 végére már komplett fejátültetést is sugall. Mennyi igazság lehet ezekben? Hol tart a tudomány jelenleg?

HEALTH A legjobb módszer, ha leszoknál a dohányzásra

A leszokás sikerrátája "natúrban" csak 5-7 százalék. Ha viszont felkészülten állsz neki, ezt 50-70 százalékra növelheted. Leszokás lépésről, lépésre.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta