LÁJFHEKK

A reklámipar leglátványosabb bevásárlótáskái

2014. június 29., vasárnap 09:19

A vásárlásnál nemcsak az illatok, a zene, az üzlet és az áruk kinézete hagy maradandó nyomot a vevőben, hanem az is, hogy milyen bevásárlótáskában vihetik haza az aznapi zsákmányukat – legalábbis ezt mutatja, hogy az élelmes külföldi markeingesek csak úgy ontják a piacra a viccesnél viccesebb, figyelemkeltő, olykor megbotránkoztató darabokat. Íme a leglátványosabbak.

Az igényekhez igazodva a különféle üzeneteket hordozó szatyrok egyre gyakrabban készülnek újrahasznosított anyagból, de azért a tervezés egyik legfontosabb szempontja továbbra is az eladhatóság. A cégek a kreatív marketingügynökséggel karöltve kiemelten ügyelnek arra, hogy termékük és annak csomagolása egyfajta pozitív vásárlási élményként maradjon meg a fogyasztók emlékezetében, írja a boredpanda.com az ötletes táskákról, amik a hetekben elhunyt grafikus, Massimo Vignelli 1973-as barna papírzacskója óta népszerűek.

Ilyen szórakoztató szatyorban gondolkodott például az elmúlt időszakban a hajhosszabítást népszerűsítő japán Muse, a teafiltert óriási zsákra nyomó Lipton, valamint a kínai Lem cég is, ami a véradást kívánta népszerűsíteni táskájával. De felkapottak Rob Gros, valamint Terry Dean szatyortervei is a piacon. Nézze meg az óriásgalériában, hogy milyen morbid és látványos csomagolásokkal kívánnak ránk hatni a cégek a ruhaipartól a gyógyszerpiacig!

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MAI MANÓ 6 híres első kép a természettudomány világából

A tornádóról egészen odáig a legtöbben azt hitték, csak valami babonás mendemonda, ami nem is létezik. Híres első képek.

SCHRÖDINGER Közeli vagy távoli jövő a fejátültetés?

A sajtóban néha elő-előbukkan egy hangzatos főcím, néha olyan is, amely 2017 végére már komplett fejátültetést is sugall. Mennyi igazság lehet ezekben? Hol tart a tudomány jelenleg?

HEALTH A legjobb módszer, ha leszoknál a dohányzásra

A leszokás sikerrátája "natúrban" csak 5-7 százalék. Ha viszont felkészülten állsz neki, ezt 50-70 százalékra növelheted. Leszokás lépésről, lépésre.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta