A reklámipar leglátványosabb bevásárlótáskái

Zanza!

A vásárlásnál nemcsak az illatok, a zene, az üzlet és az áruk kinézete hagy maradandó nyomot a vevőben, hanem az is, hogy milyen bevásárlótáskában vihetik haza az aznapi zsákmányukat – legalábbis ezt mutatja, hogy az élelmes külföldi markeingesek csak úgy ontják a piacra a viccesnél viccesebb, figyelemkeltő, olykor megbotránkoztató darabokat. Íme a leglátványosabbak.

Az igényekhez igazodva a különféle üzeneteket hordozó szatyrok egyre gyakrabban készülnek újrahasznosított anyagból, de azért a tervezés egyik legfontosabb szempontja továbbra is az eladhatóság. A cégek a kreatív marketingügynökséggel karöltve kiemelten ügyelnek arra, hogy termékük és annak csomagolása egyfajta pozitív vásárlási élményként maradjon meg a fogyasztók emlékezetében, írja a boredpanda.com az ötletes táskákról, amik a hetekben elhunyt grafikus, Massimo Vignelli 1973-as barna papírzacskója óta népszerűek.

Ilyen szórakoztató szatyorban gondolkodott például az elmúlt időszakban a hajhosszabítást népszerűsítő japán Muse, a teafiltert óriási zsákra nyomó Lipton, valamint a kínai Lem cég is, ami a véradást kívánta népszerűsíteni táskájával. De felkapottak Rob Gros, valamint Terry Dean szatyortervei is a piacon. Nézze meg az óriásgalériában, hogy milyen morbid és látványos csomagolásokkal kívánnak ránk hatni a cégek a ruhaipartól a gyógyszerpiacig!

Blogmustra