LÁJFHEKK

Örülne, ha a nescafés üvege ébresztené?

2014. május 24., szombat 13:45

A kérdés csak elsőre értelmetlen: bár a Nescafé instant termékeitől nekünk még sosem sikerült felébrednünk, ez a legújabb, ébresztőórával ellátott kiszerelésüknek köszönhetően akár még változhat is a jövőben. Feltéve ha hajlandóak vagyunk lecserélni kotyogós kávéfőzőnket és a friss kávé illatát a márka pár másodperc alatt összedobható kávéporaira.

0c470571-d76e-4177-86b4-2a9f6dd75b2b
Fotó: psfk.com

A 3D nyomtatással készült 'Alarm Cap' márkanevet kapott termék fejlesztésére több kreatív szakembert is bevont a márka; a limitált szériában piacra dobott csomagoláson dolgozott az elmúlt időszakban a Publicis Mexico, akik NOTLabssal, az ismert digital designerrel, Eric Brockmeyerrel valamint Charmaine Choi illusztrátorral karöltve tervezték meg a Nescafé ébresztőjét – írja a fashioncodesign.com.

857e6408-c413-46e3-8bfc-a1e42d43a0d6
Fotó: psfk.com

A Kaliforniában legyártott, speciális ébresztőórával felturbózott Nescafé Alarm Cap-et egy egyedi felépítésű Arduino platformmal látták el, ami egy olyan előre összeszerelt elektronikus eszköz, amelyre az előzőleg elkészített programokat USB porton keresztül tölthetjük fel, majd elektronikus eszközöket vezérelhetünk a segítségével.

A kávéskupak alsó részébe épített LED-felületnek köszönhetően pedig hét különböző riasztási hangot is képes kiadnia szerkezet, melyek szinkronban vannak a kis pulzáló fényekkel. A hangokat pedig úgy tervezték, hogy finoman, fokozatosan ébresszenek, de attól az ötlettel nem voltunk elájulva, hogy csak abban az esetben kapcsolnak ki, ha elcsavarjuk az kávésbödön fedelét.

„Hasonló terveken dolgoztam az elmúlt kilenc évben. Már vártam, hogy mikor fut be olyan új projekt, amibe be lehet vonni a lézervágót és a 3D-s nyomtatót. Tehát amikor a Publicis Mexico megkeresett minket a 3D-vel nyomtatott Alarm Cap ötletével, le voltunk nyűgözve és örömmel mondtunk igent az együttműködésre” – áradozott a NOTLab alapítója és igazgatója, Jean Aw a koncepcióról, mellyel várhatóan nem fogunk találkozni az áruházak polcain a közeljövőben, mivel a Nescafé pusztán promóciós céllal gyártotta le termékét és a mindössze 200 darabot celebeknek és politikusoknak kívánja szétosztani. Bár nem feltételezzük a kőgazdag hírességekről, hogy Nescaféval kezdik a napjukat.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MAI MANÓ 6 híres első kép a természettudomány világából

A tornádóról egészen odáig a legtöbben azt hitték, csak valami babonás mendemonda, ami nem is létezik. Híres első képek.

SCHRÖDINGER Közeli vagy távoli jövő a fejátültetés?

A sajtóban néha elő-előbukkan egy hangzatos főcím, néha olyan is, amely 2017 végére már komplett fejátültetést is sugall. Mennyi igazság lehet ezekben? Hol tart a tudomány jelenleg?

HEALTH A legjobb módszer, ha leszoknál a dohányzásra

A leszokás sikerrátája "natúrban" csak 5-7 százalék. Ha viszont felkészülten állsz neki, ezt 50-70 százalékra növelheted. Leszokás lépésről, lépésre.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta