Örülne, ha a nescafés üvege ébresztené?

A kérdés csak elsőre értelmetlen: bár a Nescafé instant termékeitől nekünk még sosem sikerült felébrednünk, ez a legújabb, ébresztőórával ellátott kiszerelésüknek köszönhetően akár még változhat is a jövőben. Feltéve ha hajlandóak vagyunk lecserélni kotyogós kávéfőzőnket és a friss kávé illatát a márka pár másodperc alatt összedobható kávéporaira.

0c470571-d76e-4177-86b4-2a9f6dd75b2b
psfk.com

A 3D nyomtatással készült 'Alarm Cap' márkanevet kapott termék fejlesztésére több kreatív szakembert is bevont a márka; a limitált szériában piacra dobott csomagoláson dolgozott az elmúlt időszakban a Publicis Mexico, akik NOTLabssal, az ismert digital designerrel, Eric Brockmeyerrel valamint Charmaine Choi illusztrátorral karöltve tervezték meg a Nescafé ébresztőjét – írja a fashioncodesign.com.

857e6408-c413-46e3-8bfc-a1e42d43a0d6
psfk.com

A Kaliforniában legyártott, speciális ébresztőórával felturbózott Nescafé Alarm Cap-et egy egyedi felépítésű Arduino platformmal látták el, ami egy olyan előre összeszerelt elektronikus eszköz, amelyre az előzőleg elkészített programokat USB porton keresztül tölthetjük fel, majd elektronikus eszközöket vezérelhetünk a segítségével.

A kávéskupak alsó részébe épített LED-felületnek köszönhetően pedig hét különböző riasztási hangot is képes kiadnia szerkezet, melyek szinkronban vannak a kis pulzáló fényekkel. A hangokat pedig úgy tervezték, hogy finoman, fokozatosan ébresszenek, de attól az ötlettel nem voltunk elájulva, hogy csak abban az esetben kapcsolnak ki, ha elcsavarjuk az kávésbödön fedelét.

„Hasonló terveken dolgoztam az elmúlt kilenc évben. Már vártam, hogy mikor fut be olyan új projekt, amibe be lehet vonni a lézervágót és a 3D-s nyomtatót. Tehát amikor a Publicis Mexico megkeresett minket a 3D-vel nyomtatott Alarm Cap ötletével, le voltunk nyűgözve és örömmel mondtunk igent az együttműködésre” – áradozott a NOTLab alapítója és igazgatója, Jean Aw a koncepcióról, mellyel várhatóan nem fogunk találkozni az áruházak polcain a közeljövőben, mivel a Nescafé pusztán promóciós céllal gyártotta le termékét és a mindössze 200 darabot celebeknek és politikusoknak kívánja szétosztani. Bár nem feltételezzük a kőgazdag hírességekről, hogy Nescaféval kezdik a napjukat.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek