A magyarok szerint a Tesco árul a legjobb áron

Kihirdették az első magyaroszági Best Buy Award (legjobb vétel) eredményeit. A felmérés arról kérdezte a magyar internetfelhasználókat, hogy mennyire elégedettek adott termékek és szolgáltatások ár-minőség arányával. A magyarországi kutatás során 56 különböző gazdasági kategóriát vizsgáltak mint például: kereskedelem, élelmiszer-, cipő-, ruházati-, kozmetikai ipar, háztartási készülékek, távközlés, pénzügyi szektor stb. A felmérésben a válaszadók szabadon megadhatták a cégeket, és nem egy listából kellett választaniuk.

86045583

A felmérést a svájci ICERTIAS végezte március 4. és 22. között egy 1200 fős mintán, amibe a hazánkban élő, 15. életévét betöltött, internetet használó személyek tartoztak. A projekt célja, hogy a vásárlók számára leegyszerűsítse a legjobb minőségű és legkedvezőbb áron kapható termékek és szolgáltatások keresését a helyi és a nemzetközi piacon. A Best Buy Award felmérést a Nemzetközi Kereskedelmi Kamara (International Chamber of Commerce - ICC) és az Európai Marketing-kutatók Szövetség (ESOMAR)  rendelkezéseinek megfelelően folytatták

Hol kapja a legjobb áron a legjobb terméket?

Az abszolút kategória győztese a Tesco lett, a csokoládé kategóriában a Milka nyert, a sportcipők között pedig a magyar internetfelhasználók szerint az Adidas hozza a legjobb ár-érték arányt. A kérdés, hogy ön mennyire ért egyet az abszolút kategória végeredményével? Mivel a Tesco a kiskereskedelmi láncok között kavar, többnyire ezeket a cégeket vettük a listába. Szavazzon!

Oszd meg másokkal is!
Mustra