LÁJFHEKK

3000 forintot ad ajándékba ma este 9-ig az új, óbudai H&M

2013. március 14., csütörtök 18:55 |

Ma délelőtt 11-kor nyitott meg a svéd tulajdonban lévő H&M legújabb üzlete az óbudai Stop Shop üzletkomplexumban. A korábbi Deichmann helyére költöztek és a fölötte lévő hatalmas területet is elfoglalták (a cipőbolt is megmaradt, csak eggyel arrébb költözött). A bolt induló választéka nagyon klassz, és ami a lényeg: ebben az egy boltban már lehet kapni a tavaszi-nyári kollekciót, ami a többi üzletbe csak március 21-e után érkezik meg. Divatőrülteknek tehát egyenesen kötelező volt ma ott lenni, de mindenképp jó, ha siet, mert a nyitás alkalmából ma este kilencig még háromezres vouchert is szerezhet.

Karácsonyi hangulat uralkodott ma az óbudai Stop Shop bevásárlókomplexumban: Mennyből az angyal és csilingelő Télapó ugyan nem volt, hó, parkolóhelyért öldöklő tömeg és üvöltő zene viszont annál inkább.

„Már reggel kilenc óta álltak a bolt előtt az emberek, akik nyilván azért tolongtak, hogy az elsők között álljanak be a kasszákhoz” - mondta egy eladó. "Délelőtt 11 órára, pedig már legalább 150-en álltak az üzlet előtt, így elég menő volt a show amit adtunk nekik. Jó volt, hogy még ez a szörnyű idő sem riasztotta el őket és mosolyogva végignézték amíg mi ugráltunk meg táncoltunk.” - tette hozzá a lelkes munkatárs.

3000 forint ajándékba, de csak ma!

Ma kivételes akciókkal várja a svéd bolt az odalátogatókat: az első ötven vevő 3000 forint értékű vouchert kap, illetve aki erről lecsúszott, és hát ugye erre elég nagy a sansz, az is beszerezhet egy ilyet, ha minimum 10 000 forintot otthagy a kasszánál. Egyetlen bibi van csak ebben a nagyvonalú (és tényleg az!) bónuszban: ezt az összeget még a mai nap folyamán kell levásárolni. Amikor ez kiderült (mert a kiírásból sajna nem igazán volt egyértelmű), volt némi hőbörgés, de a vevők persze hamar feltalálták magukat. Több olyan családot vagy barátnőket láttunk, akik összeálltak, csak hogy meglegyen a 10 000 forintos blokk, amivel kézbekapták a levásárolható ajándékutalványt. A rutinosabbak előre rákérdeztek az akciókra az eladóktól (akiből egyébként rengeteg van és nagyon segítőkészek) és úgy válogatták össze a ruháikat, hogy egyből a fizetésnél fel is tudják majd használni a 3000 forintos bónuszkártyát.

A próbafülke olyan mint a Westendben

Sajnos ezt nem a stílusra, hanem várakozási időre értjük (és ugyanez van a kasszáknál is). Még pár órája is annyian voltak az üzletben, hogy sokan nem várták ki a kígyózó sort, hanem a boltban felállított tükrök előtt próbálgatták a cuccokat. Sztriptíz azért nem volt, úgyhogy kedves olvasók, ha meztelen nőket akarnak látni, ne ide jöjjenek.

Két szinten, több mint 1500 négyzetméteren

Ahogyan az elmúlt pár évben már megszokhattuk, a H&M megint egy hatalmas üzletet nyitott meg és ezzel  még nincs megállás. Nagy Szilvia, a Hennes & Mauritz magyarországi marketingigazgatója a Díványnak elmondta: „Az új koncepció szerint már csak 1500-2000 négyzetméteres üzlethelységeket keresünk üzleteinknek. Az év végéig még tervezünk új boltokat nyitni mind a fővárosban, mind vidéken, de pontos helyszíneket még nem tudok mondani." És hogy miért éppen az óbudai Stop Shopban nyílt meg a legújabb boltjuk? „A környéken még nem terjeszkedtünk, igény viszont igencsak volt rá." (Ezt mi is megerősítjük. - a szerk.)

H&M-en nem fog ki a válság

„Mivel jó minőséget árulunk nagyon kedvező áron, verhetetlenek vagyunk a piacon. Amiért még szeretnek nálunk vásárolni, az az, hogy itt tényleg a legtöbb korosztály, illetve nő, férfi és gyerek is megtalálja a magának megfelelőt. Ráadásul több vonalunk is van, irodába járós, szabadidős, bulizós és 'csak olyan rohangálós' is. A termékeink nagyon jól kombinálhatóak egymással és más márkájú, akár dizájner ruhákkal is. Ami még nagyon fontos, hogy nálunk a dizájnosabb pólók 2-3000 forintba kerülnek, míg a többi fast fashion ruházati üzletbe legalább 7-10 ezer forintot kell kifizetni értük. Ezek mind óriási előnyök például a Zarával, C&A-val vagy az Inditex ruháival szemben.” – fejezte be a marketingigazgató.

Kollekció

A kétszintes üzlet alsó szintjén vannak a női cuccok, a felső emeleten a bébi/gyerek és a férfi ruhák. A színek a szokásos neonok: pink, zöld, sárga és kék, de természetesen letisztultabb színek és vonalak is vannak az új tavaszi-nyári kollekcióban, amit egy hétig csak ebben az üzletben forgalmaznak. Ezúttal sok fotót nem tudtunk készíteni a ruhákról, mert óriási tömeg volt, mindenesetre ha  ide kattint, megnézheti, hogy milyen a felhozatal.

Aki ma nem tud elmenni, már nem jut hozzá a háromezres voucherhez, viszont azt a belső információt kaptuk, hogy egy héten belül új dolgokkal bővül a kínálat, azt viszont már semmiképpen se hagyja ki.

Ön szerint jó helyen nyílt meg az H&M? Írja meg nekünk a Shopaholic Facebook oldalán.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta