3000 forintot ad ajándékba ma este 9-ig az új, óbudai H&M

Zanza!

Ma délelőtt 11-kor nyitott meg a svéd tulajdonban lévő H&M legújabb üzlete az óbudai Stop Shop üzletkomplexumban. A korábbi Deichmann helyére költöztek és a fölötte lévő hatalmas területet is elfoglalták (a cipőbolt is megmaradt, csak eggyel arrébb költözött). A bolt induló választéka nagyon klassz, és ami a lényeg: ebben az egy boltban már lehet kapni a tavaszi-nyári kollekciót, ami a többi üzletbe csak március 21-e után érkezik meg. Divatőrülteknek tehát egyenesen kötelező volt ma ott lenni, de mindenképp jó, ha siet, mert a nyitás alkalmából ma este kilencig még háromezres vouchert is szerezhet.

Karácsonyi hangulat uralkodott ma az óbudai Stop Shop bevásárlókomplexumban: Mennyből az angyal és csilingelő Télapó ugyan nem volt, hó, parkolóhelyért öldöklő tömeg és üvöltő zene viszont annál inkább.

„Már reggel kilenc óta álltak a bolt előtt az emberek, akik nyilván azért tolongtak, hogy az elsők között álljanak be a kasszákhoz” - mondta egy eladó. "Délelőtt 11 órára, pedig már legalább 150-en álltak az üzlet előtt, így elég menő volt a show amit adtunk nekik. Jó volt, hogy még ez a szörnyű idő sem riasztotta el őket és mosolyogva végignézték amíg mi ugráltunk meg táncoltunk.” - tette hozzá a lelkes munkatárs.

3000 forint ajándékba, de csak ma!

Ma kivételes akciókkal várja a svéd bolt az odalátogatókat: az első ötven vevő 3000 forint értékű vouchert kap, illetve aki erről lecsúszott, és hát ugye erre elég nagy a sansz, az is beszerezhet egy ilyet, ha minimum 10 000 forintot otthagy a kasszánál. Egyetlen bibi van csak ebben a nagyvonalú (és tényleg az!) bónuszban: ezt az összeget még a mai nap folyamán kell levásárolni. Amikor ez kiderült (mert a kiírásból sajna nem igazán volt egyértelmű), volt némi hőbörgés, de a vevők persze hamar feltalálták magukat. Több olyan családot vagy barátnőket láttunk, akik összeálltak, csak hogy meglegyen a 10 000 forintos blokk, amivel kézbekapták a levásárolható ajándékutalványt. A rutinosabbak előre rákérdeztek az akciókra az eladóktól (akiből egyébként rengeteg van és nagyon segítőkészek) és úgy válogatták össze a ruháikat, hogy egyből a fizetésnél fel is tudják majd használni a 3000 forintos bónuszkártyát.

A próbafülke olyan mint a Westendben

Sajnos ezt nem a stílusra, hanem várakozási időre értjük (és ugyanez van a kasszáknál is). Még pár órája is annyian voltak az üzletben, hogy sokan nem várták ki a kígyózó sort, hanem a boltban felállított tükrök előtt próbálgatták a cuccokat. Sztriptíz azért nem volt, úgyhogy kedves olvasók, ha meztelen nőket akarnak látni, ne ide jöjjenek.

Két szinten, több mint 1500 négyzetméteren

Ahogyan az elmúlt pár évben már megszokhattuk, a H&M megint egy hatalmas üzletet nyitott meg és ezzel  még nincs megállás. Nagy Szilvia, a Hennes & Mauritz magyarországi marketingigazgatója a Díványnak elmondta: „Az új koncepció szerint már csak 1500-2000 négyzetméteres üzlethelységeket keresünk üzleteinknek. Az év végéig még tervezünk új boltokat nyitni mind a fővárosban, mind vidéken, de pontos helyszíneket még nem tudok mondani." És hogy miért éppen az óbudai Stop Shopban nyílt meg a legújabb boltjuk? „A környéken még nem terjeszkedtünk, igény viszont igencsak volt rá." (Ezt mi is megerősítjük. - a szerk.)

H&M-en nem fog ki a válság

„Mivel jó minőséget árulunk nagyon kedvező áron, verhetetlenek vagyunk a piacon. Amiért még szeretnek nálunk vásárolni, az az, hogy itt tényleg a legtöbb korosztály, illetve nő, férfi és gyerek is megtalálja a magának megfelelőt. Ráadásul több vonalunk is van, irodába járós, szabadidős, bulizós és 'csak olyan rohangálós' is. A termékeink nagyon jól kombinálhatóak egymással és más márkájú, akár dizájner ruhákkal is. Ami még nagyon fontos, hogy nálunk a dizájnosabb pólók 2-3000 forintba kerülnek, míg a többi fast fashion ruházati üzletbe legalább 7-10 ezer forintot kell kifizetni értük. Ezek mind óriási előnyök például a Zarával, C&A-val vagy az Inditex ruháival szemben.” – fejezte be a marketingigazgató.

Kollekció

A kétszintes üzlet alsó szintjén vannak a női cuccok, a felső emeleten a bébi/gyerek és a férfi ruhák. A színek a szokásos neonok: pink, zöld, sárga és kék, de természetesen letisztultabb színek és vonalak is vannak az új tavaszi-nyári kollekcióban, amit egy hétig csak ebben az üzletben forgalmaznak. Ezúttal sok fotót nem tudtunk készíteni a ruhákról, mert óriási tömeg volt, mindenesetre ha  ide kattint, megnézheti, hogy milyen a felhozatal.

Aki ma nem tud elmenni, már nem jut hozzá a háromezres voucherhez, viszont azt a belső információt kaptuk, hogy egy héten belül új dolgokkal bővül a kínálat, azt viszont már semmiképpen se hagyja ki.

Ön szerint jó helyen nyílt meg az H&M? Írja meg nekünk a Shopaholic Facebook oldalán.

Blogmustra