A diszkontok mindent megtesznek a vevőkért, a hiperek viszont a telefont sem veszik fel

Zanza!

Nem bírtam ellenállni az Aldi által kínált akciós egyensúlypárnának, amely pont fele annyiba került mint márkás társai. Ám hiába bumliztam el a közeli boltba, akciós párna sehol. Úgy látszik, Szentendre környéke tele van elpuhult irodistákkal, akik mind a gerincjavító párnákban bíznak. A kasszáknál morogtam valamit, hogy már az első nap elfogyott a párna, és ezt most így hogy, ráadásul a fél szerkesztőség tőlem várta a megváltó ülőtámaszt.

Kiderült, hogy csak egy számot kell felhívnom, és ha van, akkor szereznek más üzletből, ne fáradjak már vele. Ettől könnyekig meghatódtam, hiába a német mentalitás, na meg a vevőközpontúság. Mindenki megnyugodthat, egy nappal később jött a telefon, ott a párna, fáradjak be érte. Persze nem az Aldiról akartam dicshimnuszt zengeni, bár nálam ezért járt egy piros pont nekik. Kíváncsi lettem viszont, hogy más boltok hogyan viszonyulnak a vevőkhöz, és hajlandóak-e némi logisztikai befektetéssel vevőket szerezni maguknak.

stockfresh 1690041 young-woman-looking-at-store-windows-when-sho
Fotó: Viktorcapgmail.com / Stockfresh

Szerencsére a közelben ott a konkurencia a Lidl, akik hogy-hogy nem pont ugyanazon a héten ugyanolyan akcióval várják a t. vásárlókat. Ott akciós súlyzókészletet kerestem, ami pechemre épp elfogyott. Megoldást ők is javasoltak, hívjam a központi ügyfélszolgálatot, és szereznek nekem, kerül amibe kerül. Sajnos kiderült, hogy a szolgálatás novemberben megszűnt, és azt is megtudtam, hogy a környéken sehol egy akciós készlet, pedig ha lett volna, félretették volna nekem.

Innen már csak egy telefon volt a Tesco, ahol már a honlapról lepattantam. Sehol egy telefonszám, kivéve a Club-kártyásoké. Nosza, a kártyás néni segített, meg is adta két közeli üzlet mobilszámát. Na ezek a számokat senki nem veszi fel, bár azt megtudtam, hogy minőségbiztosítási okokból rögzítik a hívásomat, de végül nem volt mit rögzíteni, mert az automata után senki se vette fel a telefont. Így sosem fogom megtudni, számíthatok-e ilyen jófejségre az olcsó áruk mekkájától.

A Spar csoportnál akciós szén-monoxid érzékelőt kerestem,mondván most van szezonja. Először le akartak rázni, hogy múlt héten volt akciós, és most már nem is, de sikerült meggyőznöm őket, hogy de bizony, most lehet jutányosan hozzájutni. Itt is szó nélkül felajánlották, hogy amennyiben van máshol készleten áthozzák nekem, de ha van másik bolt, ahol szívesen átvenném, nevezzem meg bátran, és megnézik az ottani készletet.

Ettől felvillanyozódva a Metro áruházat tárcsáztam, ahol kenyérsütőgép után érdeklődtem, mondván Budakalászon nincs már, pedig jön a hó, és aggódom, ha nem jön kenyér a boltba. A kisasszony itt nem ajánlotta fel, hogy megnézi van-e más boltban esetleg, arra irányuló kérésemet pedig határozottan elutasította, hogy áthoznak nekem a Duna túlfeléről esetleg.

A nemrég a Corákat einstandoló Auchannal szemben nagy reményeket tápláltam.A budakalászi áruházból egy jó árú vízforralót szerettem volna megvásárolni.  A céget egy központi számon lehet elérni, honlapjuk azt ígéri "Hívja bizalommal az Auchan InfoCenter szolgáltatását! Udvarias és segítőkész munkatársaink minden nap 8.00 és 20.00 óra között a rendelkezésére állnak. Nap, mint nap odafigyelünk Önre, hogy a vásárlás mindig öröm legyen." Így tettem, de 18 hívás után feladtam. Pedig biztos udvariasak és segítőkészek lettek volna.

Blogmustra