Zanza!

A tehetséggondozó kezdeményezés az MTV brand:new nevet kapta, és a csatorna világához közel álló magyar zenekaroknak segít elindulni az ismertség és elismertség felé vezető úton.

mtv_mAz 5 feltörekvő zenekar,a the (hated) tomorrow, Odett, a Hősök, a We plants are happy plants és a Jacked mellé csatlakozott több, már befutott zenekar is, hogy tapasztalatukkal segítsék az „ifjúságot". The Kolin, Heaven Street Seven, Neo, Nemjuci, Zagar, Supernem - ők vállalták, hogy mentorként álljanak feltörekvő zenésztársaik mellé, és támogassák az MTV brand:new tagokat. Bár a zenei piac Magyarországon nem túl nagy, azt mondják, sok jó zenész kis helyen is elfér:


„Itthon egészen elképesztő, torz fogalmak alakultak ki a popzenéről, ezért szükség van a zenekarok egymást segítő, konstruktív szakmai hozzáállására. Mi is rengeteget tanultunk más zenekaroktól, de elsősorban külföldről, és közvetetten. Az hatalmas segítség minden zenésznek, ha testközelből, esetleg ugyanarról a színpadról figyelheti az eseményeket" - mondta el Márkó, a The Kolin frontembere a programról.

hosok_nemjuci


Az MTV brand:new program keretében a magyar Music Television kiemelten kezeli az együttesek klipjeit, és külön kisfilmet forgat mindegyik csapattal, amelyek folyamatosan láthatóak lesznek a csatornán. Az első djuice és MTV brand:new party április 30-án az U26 djuice clubshopban lesz, ahol élőben játszik az öt MTV brand:new zenekar, ráadásként pedig színpadra lép a The Kolin is. A második bulit június 26-án a Dürer kertben rendezik, ahol a mentorok közül a Neonak örülhet a közönség.

További információ:
www.mtv.co.hu
www.djuice.hu

Blogmustra