Új női csatorna indul itthon TLC néven

Életmód és reality témájú szórakoztató műsorokra fókuszál majd a TLC, célközönsége a 25-49 éves nők lesz.

Esküvő, divat, főzés, gyereknevelés, utazás - ezekre a témákra koncentrál leginkább a szeptemberben induló női életmódcsatorna, a TLC. A Discovery Network részeként működő tévé feladata, hogy az első sorban férfi közönségnek szóló Discovery Channel mellett alternatívát nyújtson a női nézőknek is.

A csatornán új, itthon még nem sugárzott sorozatok lesznek láthatóak, például a Feleségtársak, amely egy poligámiában élő család, a Utah-ban élő családfő, Kody Brown, négy felesége és 16 gyermeke hétköznapjait kíséri végig; vagy a Pokoli főnök Kell című, melyben megismerhetjük a divat PR világát, az egyik prominens szakmabeli, Kelly Cutrone személyén keresztül.

Oszd meg másokkal is!
Mustra