Zanza!

Már csak április 20-ig lehet részt venni a Helikon Kiadó és a Bookline online közvélemény-kutatásában, amely Márai Sándor író töretlen népszerűségének okait keresi. A válaszadók egy kellemes, Márai tematikájú, színházzal és vacsorával kombinált estét nyerhetnek.

Márai Sándor tavaly lett volna 110 éves, népszerűsége pedig töretlen a – nem csak – hazai olvasók körében: a Helikon Kiadó 15 év alatt több mint egymillió kötetet adott el a szerző tollából. Az író születésnapján indult első online Márai közvélemény-kutatás arra keresi a választ, hogy az olvasók miért is szeretik annyira a műveit, mi a titka.

A Helikon Kiadó a Bookline-nal közösen elhatározta, hogy az eladott példányszámok és egy nagy közvélemény-kutatás tükrében felállít egy top 10-es listát a legkedveltebb Márai-művekből. Egy korábbi eladási összesítés alapján jelenleg minden sikerlistán a Füves könyv áll az első helyen (több mint 250 ezer eladott példányszámmal), de nem sokkal marad le mögötte A gyertyák csonkig égnek vagy a Napló-sorozat és az Eszter hagyatéka.

Az olvasók a Nagy Márai Kutatás kérdőívét és a nyereményjátékot a Helikon és a Bookline oldalán érhetik el. A négy főnyeremény egy-egy Márai tematikájú kellemes este színházzal és vacsorával egybekötve. A kampány április 20-ig tart.

Blogmustra