Szexuális felvilágosítás a strandon

Zanza!

A nyári időszakban is folytatódik a kiskorúak szexuális felvilágosítása érdekében zajló A-HA! program, az aktivisták fesztiválokon és strandokon dolgoznak.

Véget ért az, a hetekig tartó országos prevenciós tevékenység, amelynek során az A-HA! Program aktivistái országszerte általános iskolában osztogattak Kamaszútravaló diákcsomagot, ami egyfajta szexuális felvilágosító gyűjtemény.

Minden évben egy új korosztály lép felsőbb évfolyamba, így újabb 100 000 diák kerül az A-HA! Program látókörébe. Az A-HA! Program eredményességét látszik igazolni többek között az a statisztikai adat, hogy a fennállása óta közel 20 százalékkal csökkent hazánkban a művi abortuszok száma a 19 évesnél fiatalabbak körében. A Program a nyári szünetben folytatódik valamennyi jelentős hazai könnyűzenei fesztiválon és a balatoni strandokon is.

Az A-Ha! az utóbbi időben fejtörést okozott a kereskedelmi csatornáknak. Az egyszázalékos kampány idején készült el az, a társadalmi célú reklámfilm, amelyben egy tinézser lány abortusza látható, az üzenete pedig, hogy a terhességmegszakítás olyan trauma a kiskorúaknak és a családnak, amit el kell és el is lehet kerülni. A csatornák az ORTT-től tartva csak este kilenc óra után merték a reklámot leadni, mivel a médiatörvény szerint 16 éven aluli nézőket nem szabad sokkolni azzal a ténnyel, hogy évente ötezer kiskorú szakítja meg nem kívánt terhességét Magyarországon.

Blogmustra