INTIM RÖVIDHÍR

Visszafogott az új Viagra kampány

2011. február 18., péntek 12:32

Szexelni mindenütt lehet, a kék bogyónak köszönhetően pedig az erekciós zavarok sem jelenthetnek többé akadályt, üzeni az új-zélandi gyógyszergyár.

Egy velős mondat és egy letisztult, izgalmas kép manapság hatékony eszköz a nagy reklámzajban. Tudták ezt az új-zélandi M&C Saatchi reklámszakemberei is, akik a Pfizer Gyógyszergyár megrendelésére készítették el a legújabb Viagra kampányt.

A Nézd más szemmel a világot! (See the World Differently!) szlogen mellé az ágy matracának jellegzetes mintája került. A kampány üzenete, hogy a világban rejlő lehetőség tárháza végtelen, szerelmeskedni pedig szinte mindenhol lehet, a kék pirulának köszönhetően nincs többé akadály.

Forrás: Coloribus

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta