ÉLETMÓD RÖVIDHÍR

Olasz diéta tippek bikiniszezonra

2010. július 13., kedd 14:23

A natúr joghurt, egy kis adag fagylalt, friss vagy szárított gyümölcsök, a teljes kiőrlésű kenyérből készült szendvics paradicsommal a legjobb karcsúsító ételek nyaralás előtt.

Változatosság - ez a táplálkozási szakértők jelszava a bikiniszezon kezdetén. Egy olasz site-on tippeket adnak arra, hogyan hozzuk gyorsan formába magunkat. Semmi koplalást vagy szélsőséges fogyókúrát nem javasolnak a nyaralás előtti utolsó hetekben vagy napokban, és nem tanácsolják, hogy csak egyfajta élelmiszert fogyasszunk. „Ha táplálkozásunk nem kiegyensúlyozott - mondja Giuseppe Rovera az Ansisa (Táplálkozási szakértők országos szövetsége) elnöke és a torinoi San Luca Klinika főorvosa - fennáll annak a veszélye, hogy nem a zsírszöveteket csökkennek, hanem az izmok és a szervezetünkben lévő vízmennyiség." Varázsrecept nincs, de a változatos falatkák nem alábecsülendők. A tízórai és az uzsonna ne legyen kalóriabomba. Az ideális adag 150-200 kalóriát tartalmaz, ami pont elég arra, hogy két étkezés között feltöltődjünk energiával. Az is fontos, hogy némi szénhidrát mellett jó minőségű fehérjét, kalciumot, vasat és rostokat vigyünk szervezetünkbe. Például egy natúr joghurtot, egy kis adag fagylaltot, friss vagy szárított gyümölcsöt, egy teljes kiőrlésű szendvicset sovány sonkával és egy szelet paradicsommal.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta