ÉLETMÓD RÖVIDHÍR

A szegényebb cégek kedvelik a magyar konferenciautakat

2010. március 26., péntek 12:55

Budapest a jó ár-érték arányával előnyös helyzetben vannak a megcsappant költségvetési kerettel rendelkező szervezők körében, amikor konferencia utat terveznek.

cikk-tious-rovid

A tavalyi világméretű visszaesés után 2010-ben megnövekedett a konferencia- és incentive (ösztönző) utazások iránti érdeklődés. Az olyan célállomások, mint Budapest, jó ár-érték arányukkal különösen előnyös helyzetben vannak a megcsappant költségvetési kerettel rendelkező szervezők körében, írja hírlevelében a Magyar Turizmus Zrt.

Az amerikai Successful Meetings and Incentives hivatásturisztikai magazin szervezésében, március 20-22-én, a New York-i Crown Plaza Hotelben rendezték meg az ún. Meeting and Incentive University elnevezésű szakmai eseményt. A rendezvény keretében minden tavasszal mintegy 60 hivatásturizmusban érdekelt vállalat - konferenciahelyszínek, nemzeti marketingszervezetek, desztináció menedzsment cégek - kapnak lehetőséget arra, hogy bemutassák be kínálatukat. Hazánk kongresszusi kínálatában hangzott el, hogy Budapest népszerű célállomás a konferencia turizmusban.

 

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta