ÉLETMÓD RÖVIDHÍR

A kutyák is hallják a nekik szóló reklámot

2011. október 6., csütörtök 18:55

Már a kutyák is csatlakozhatnak az agyhalott reklámfogyasztókhoz: egy kutyakaját gyártó cég olyan reklámot dobott be, amely hangjára a négylábúak biztosan a TV-re tapadnak.

A Gizmodo azt írja, az Európában jelenleg futó Nestlé Purina reklámja, olyan nagyfrekvenciájú hangot tartalmaz, amelyet a kutyasíphoz hasonlóan csak a négylábúak hallanak, az emberi fül viszont már nem érzékeli.

A reklámfogás mögött valószínűleg nem az az ötlet áll, hogy a kedvencünk a hitelkártyával rohanjon a boltba száraztápért, inkább a tulajdonosokkal próbálja elhitetni: ha a kutya a reklámra figyel, akkor azt a terméket akarja. És mivel mi nem halljuk a figyelemfelhívó hangot, azt hisszük, hogy a kutya a kaja látványára kapta fel a fejét.

A hírhez kapcsolódó megjegyzések szerint a legtöbb hangszóró nem képes az emberi fül hallástartományán felül eső hangok előállítására – ami érthető, hacsak nem a denevéreinket akarjuk delfinszimfóniákkal kiművelni a csúcskategóriás készülékünkön. Viszont más kommentelők arról számolnak be, hogy a szendergő kutyájuk a reklám hatására felébredt, és a képernyőre tapadt. Mi nem találtunk önként jelentkező ebeket, kíváncsian várjuk a ti kevencetek megéhezik-e a spottól.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta