ÉLETMÓD RÖVIDHÍR

Itt a legijesztőbb mosószerreklám ever

2011. június 23., csütörtök 15:32

A Woolite a metálzenész és horrorfilmrendező Rob Zombie-t kérte fel új reklámjának megrendezésére, ami felér egy kínzással – legalábbis a ruhák számára. VIDEÓVAL.

A mosópor- és mosószerreklámok rendszerint halálosan unalmasak és kiszámíthatóak: anyuka elszántan küzd a makacs fűfolttal, majd az egész család istennőként néz fel rá, ha sikerül. A kutya bevetése sem ritka ilyen esetekben, de jól ismerjük az előtte-utána képeket és a más mosószerekkel való összehasonlítást.

A Woolite most úgy döntött, szakít a hagyományokkal és egyenesen a metálzenész-horrorfilmrendező Rob Zombie-t kérte fel, hogy rendezze meg minden idők legijesztőbb mosószerreklámját – adta hírül a Shine. Zombie egyébként olyan filmeket jegyez, mint például az 1000 halott háza vagy a Halloween 2007-es remakje, és ehhez méltón egészen pofás kis horrorreklámot rittyentett a mosószermárkának. A Torture című videót egyébként azoknak a vásárlóknak a véleményére alapozták, akik a mosógépeket ruhakínzóeszközöknek nevezték. A bizonyos momentumaiban A texasi láncfűrészes mészárlás című filmre emlékeztető reklámért Zombie 15 ezer dollárt kapott.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MAI MANÓ 6 híres első kép a természettudomány világából

A tornádóról egészen odáig a legtöbben azt hitték, csak valami babonás mendemonda, ami nem is létezik. Híres első képek.

SCHRÖDINGER Közeli vagy távoli jövő a fejátültetés?

A sajtóban néha elő-előbukkan egy hangzatos főcím, néha olyan is, amely 2017 végére már komplett fejátültetést is sugall. Mennyi igazság lehet ezekben? Hol tart a tudomány jelenleg?

HEALTH A legjobb módszer, ha leszoknál a dohányzásra

A leszokás sikerrátája "natúrban" csak 5-7 százalék. Ha viszont felkészülten állsz neki, ezt 50-70 százalékra növelheted. Leszokás lépésről, lépésre.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta