ÉLETMÓD RÖVIDHÍR

Anorexiát promótál az új Pepsi doboz

2011. február 22., kedd 16:27

Megosztotta a közönséget a Diet Pepsi új, soványként hirdetett dizájnja. A kritikusok szerint ugyanis a doboz marketingje a vékonyságot élteti, miközben a nők többsége nem az.

A Diet Pepsi új, vékonyabb fémdobozát a New York Fashion Weeken láthatta először a közönség, de máris támadások célpontjában találta magát a cég. "Az új vékony, vonzó doboz tökéletes kiegészítője napjaink legstílusosabb look-jainak" - nyilatkozta Jill Beraud, a PepsiCo marketing vezérigazgatója.

Úgy tűnik, a kijelentést nem ártott volna kicsit máshogy megfogalmazni, ugyanis néhány kritikus szerint a cég ezzel azt sugallja, hogy csak a sovány a szép - írja a Refinery29. Lynn Grefe, a NEDA (az Egyesült Államok-beli táplálkozási zavarok országos szövetsége) elnöke sem volt elragadtatva: "Nagyon fájlalom, hogy egy olyan cég, amelyik szerepel a Fortune 500 listán (az USA 500 legnagyobb árbevételű nyílt résztvénytársaságának listája) ócsárolja a női lakosság többségét annak érdekében, hogy eladja a termékét. A nők többsége nem sovány, és nem is kellene őket arra bátorítani, hogy mások legyenek, mint ami számukra az egészséges méret. A Pepsi szégyellhetné magát, hogy a vékonyság ünneplésére szólít fel."

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta