Szobafitnesz: Úgy fájt a seggem, hogy a lépcsőn alig tudtam felmenni

Zanza!

A négyhetes életmódváltás már zajlik egy pár napja, a négy kiválasztott jelentkezőnk keményen belevetette magát a konditermi életbe, aminek egyelőre izomláz, izzadás és négy meggyötört fej az eredménye.

Hogy mi a Szobafitnesz Életmódváltó Program?

Egy olyan 28 napos, intenzív, edzésekkel és szigorú diétával szabályozott időszak, amikor Bánkuti Gabi személyi edző segítségével próbál meg néhány általunk kiválasztott személy lefogyni, formásodni, áttérni az aktív életmódra.

Nézze meg, hogy fárasztja le Bánkuti Gabi az embereket! A jelentkezők természetesen keményen küzdenek, hogy négy hét alatt minél több kilót tudjanak ledobni magukról, és minél jobban beépüljön az életükbe a mozgás, de az első pár nap azért inkább a fájdalomról szólt.

Természetesen most is kap egy otthon is elvégezhető, ötperces miniedzést a poszt második felében.

A jelentkezők voltak egy alapos testzsír- és izommérésen, ennek az eredményeit itt láthatja lent. A lenti táblázatban találja a zsírszázalék-mérés eredményeit. A teljes testre vonatkoztatott zsír mennyiségét százalékban találja, az egyes testtájakon mért zsírvastagságról szóló adatok pedig milliméterben vannak.

Zsírszázalék-mérés
    Orsi Kati Dalma Kálmán
   Kezdeti Végeredmény Kezdeti Végeredmény Kezdeti Végeredmény Kezdeti Végeredmény
Teljes test 45.60%    48.60%    39.10%    37.00%   
Mellizom (mm) 21    26    16    31   
Bicepsz (mm) 22    18    11    14   
Tricepsz (mm) 26    25    24    17   
Has (mm) 38    41    31    51   
Csípő (mm) 35    45    20    40   
Hát (mm) 17    18    12    14   
Vádli (mm) 9    10    10    7   

A zsírszázalék-mérés mellett a fogyni vágyók izomvastagságát is megmérték. Erről a lenti táblázatból tájékozódhat. Az egyes testtájakon mért izomvastagságok milliméterben szerepelnek. 

Izomvastagság-mérés (mm)
    Orsi Kati Dalma Kálmán
   Kezdeti Végeredmény Kezdeti Végeredmény Kezdeti Végeredmény Kezdeti Végeredmény
Mellizom 31    20    17    34   
Bicepsz 33    28    36    40   
Tricepsz 26    20    19    30   
Has (felső) 16    12    12    20   
Has (alsó) 14    16    10    15   
Has (oldal) 28    25    23    30   
Vádli 36    46    46    80   
Váll 29    26    21    40   
Lapocka 22    17    11    16   
Comb       42    53         
Széles hátizom                   34   

A mai edzés pedig kar- és mellizmokat erősítő gyakorlatokból áll majd, szokás szerint csak egy kis kézisúlyzó kell a feladatokhoz.

Ha az edzésvideó után megjött a kedve a mozgáshoz, akkor látogasson el a Dívány Indavideo profiljára, ott megtalálja a korábbi edzéseket is.

A korábbi epizódok és a négy résztvevő

01. Casting és bemutatkozás: Keményen medolgoztam ezért a testért - Kardio és comb edzés
02. Állapotfelmérés: Utálom a fekvőtámaszt - Hát és váll edzés

Szilágyi Dalma (23 éves, 78 kg): Nővérként dolgozik Budapesten, a célja, hogy diplomás ápoló legyen, ezért a munka mellett egyetemre jár. Már túl van egy nagy, több mint 20 kilós fogyáson, de szeretne egyrészt még leadni jó néhány kilót, de ami még fontosabb, szeretne formásodni, vagyis izmokat növeszteni.

Ozsvárt Orsolya (29 éves, 85 kg): Az egészséges életmód és a fitnesz megszállottja, de úgy érzi, szakértő kezekben tudná igazán beindítani a fogyását. Nagyon jó kondiban van, kívülről fújja az összes létező gyakorlatot, plankingben nagyon erős, és jogászként dolgozik, vagyis bármiről lyukat tud beszélni a hasába.

Polgár Katalin (58 éves, 104 kg): A nyugdíjas éveire készül, mégpedig azzal, hogy az aktív pihenés éveire szeretne lefogyva, egészségesebben ráfordulni, hogy ne csak otthon pihegjen, hanem tényleg aktív, sokat utazó, sokmindent kipróbáló nyugdíjas lehessen belőle. Korábban sokat sportolt, de két lábtörés után rengeteg súly szaladt fel rá, ettől szeretne megszabadulni.

Illés Kálmán (38 éves, 136 kg): Erdésztechnikusból lett informatikus, aki ennek megfelelően szabadidejében saját kis kertjében nevelgeti a növényeit, valamint saját fejlesztésű stratégiai játékot ír. Ő is néhány baleset után szedett magára nagyjából 60 kilót, pedig korábban motorozott, kajakozott, aktív életet él. A célja, hogy újra elbírja a kajak, és vízre tudjon vele szállni.

Köszönjük támogatóinknak: Nestlé Fitness, Trec Nutrition, Sportfood, Fitness Factory, Alakinfo

Blogmustra