#ÉLETEM

Szobafitnesz: Utálom a fekvőtámaszt

2016. április 21., csütörtök 14:56 |

A Szobafitnesz Életmódváltó Programra kiválasztott négy jelentkezőnket első körben egy erőnléti felmérésre küldtük, hogy tudjuk, honnan indulunk, pár emberben pedig a rövid torna után már az is kirajzolódott, hova kellene eljutniuk.

Hogy mi a Szobafitnesz Életmódváltó Program?

Egy olyan 28 napos, intenzív, edzésekkel és szigorú diétával szabályozott időszak, amikor Bánkuti Gabi személyi edző segítségével próbál meg néhány általunk kiválasztott személy lefogyni, formásodni, áttérni az aktív életmódra.

Nézzük meg előbb a videót a kíméletlen, általános iskolai erőnléti felméréseket idéző gyakorlatokról. Volt fekvőtámasz, guggolás, hasazás, meg néhány más nyalánkság. A videó alatt táblázatban is megnézheti, ki, milyen eredményt ért el. 

A cikk végén pedig természetesen most is talál egy ötperces, otthon is elvégezhető edzésvideót. Csak egy kis kézisúlyzóra lesz hozzá szüksége, amit viszont bármilyen, megöltött palackkal is helyettesíthet akár.

A játékosoknak minden gyakorlatot egy percen keresztül kellett végezniük, Bánkuti Gabi pedig mindenkinél összeszámolta, hogy ezalatt az idő alatt mennyi gyakorlatot tudnak végrehajtani, de néhány embernél már az is kihívást okozott, hogy egy percen keresztül folytassa valamelyik gyakorlattípust.

Állapotfelmérés
   Orsi (29) Kati (58) Dalma (23) Kálmán (38)
   Kezdeti Végeredmény Kezdeti Végeredmény Kezdeti Végeredmény Kezdeti Végeredmény
Pillangóugrás 70    68    75    59   
Fekvőtámasz 34    30    20    44   
Hasprés 44    60    36    50   
Guggolás 52    61    45    57   
Gumiabroncs 45    32    39    49   
Planking 1:46    0:31    1:19    0:53   
Súly 85 kg    104 kg    78 kg    136 kg   

Ha a videó után megjött a kedve a mozgáshoz, akkor egy hát és váll edzéssel tudunk most szolgálni, de ha más területeket edzene, akkor látogasson el a Dívány Indavideo profiljára, ott megtalálja a korábbi edzéseket is.

A következő részben megtudhatja, a jelentkezők milyen testzsír- és izomszázalékokkal rendelkeznek, illetve, hogy hogyan bírnak egy olyan edzést, amikor nyolckilós golyókat kell lóbálniuk, meg ötkilós korongokkal guggolniuk. 

A korábbi epizódok és a négy résztvevő

01. Casting és bemutatkozás: Keményen medolgoztam ezért a testért - Kardio és comb edzés

Szilágyi Dalma: Nővérként dolgozik Budapesten, a célja, hogy diplomás ápoló legyen, ezért a munka mellett egyetemre jár. Már túl van egy nagy, több mint 20 kilós fogyáson, de szeretne egyrészt még leadni jó néhány kilót, de ami még fontosabb, szeretne formásodni, vagyis izmokat növeszteni.

Ozsvárt Orsolya: Az egészséges életmód és a fitnesz megszállottja, de úgy érzi, szakértő kezekben tudná igazán beindítani a fogyását. Nagyon jó kondiban van, kívülről fújja az összes létező gyakorlatot, plankingben nagyon erős, és jogászként dolgozik, vagyis bármiről lyukat tud beszélni a hasába.

Polgár Katalin: A nyugdíjas éveire készül, mégpedig azzal, hogy az aktív pihenés éveire szeretne lefogyva, egészségesebben ráfordulni, hogy ne csak otthon pihegjen, hanem tényleg aktív, sokat utazó, sokmindent kipróbáló nyugdíjas lehessen belőle. Korábban sokat sportolt, de két lábtörés után rengeteg súly szaladt fel rá, ettől szeretne megszabadulni.

Illés Kálmán: Erdésztechnikusból lett informatikus, aki ennek megfelelően szabadidejében saját kis kertjében nevelgeti a növényeit, valamint saját fejlesztésű stratégiai játékot ír. Ő is néhány baleset után szedett magára nagyjából 60 kilót, pedig korábban motorozott, kajakozott, aktív életet él. A célja, hogy újra elbírja a kajak, és vízre tudjon vele szállni.

Köszönjük támogatóinknak: Nestlé Fitness, Trec Nutrition, Sportfood, Fitness Factory, Alakinfo

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MAI MANÓ 6 híres első kép a természettudomány világából

A tornádóról egészen odáig a legtöbben azt hitték, csak valami babonás mendemonda, ami nem is létezik. Híres első képek.

SCHRÖDINGER Közeli vagy távoli jövő a fejátültetés?

A sajtóban néha elő-előbukkan egy hangzatos főcím, néha olyan is, amely 2017 végére már komplett fejátültetést is sugall. Mennyi igazság lehet ezekben? Hol tart a tudomány jelenleg?

HEALTH A legjobb módszer, ha leszoknál a dohányzásra

A leszokás sikerrátája "natúrban" csak 5-7 százalék. Ha viszont felkészülten állsz neki, ezt 50-70 százalékra növelheted. Leszokás lépésről, lépésre.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta