#ÉLETEM

Nem kell sokat futni a jó egészségért!

2015. december 21., hétfő 11:26

Futni jó, legalábbis azok szerint, akik ezt rendszeresen művelik. A jó hír, most nem nekik, hanem a frusztrált tömegeknek szól, akik nem élvezik annyira a futást. A Mayo Klinika vizsgálata szerint heti 50 perc (10 perc/5 alkalom) vagy 9,6 kilométer futás megvédi a szervezetet a stroke, az érelmeszesedés, a magas koleszterin, a magas vérnyomás és bizonyos rákos megbetegedések ellen.

shutterstock 127503353

Persze ha fogyni akar, akkor ez kevés lesz, ezzel nem éget el elég kalóriát. De vigyázzon, nem szabad túlzásba esni, ha naponta több mint egy órát fut, akkor megnövelheti a szív- és érrendszeri problémák kockázatát - írja Newsy. (A kocogásról is állítottak már hasonlót.)

De azért van még egy jó hírünk: a gyaloglás is hatásos, mert ha rendszeresen végzi, akkor ez is segít az elhízás, a szív- és érrendszeri betegségek és a cukorbetegség elleni harcban. Ráadásul a futás és a gyaloglás költsége szinte nulla, és mindenki számára elérhető. 

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta