Csapjon oda, ha izmos testet akar!

Zanza!

Rendszeresen járunk fitneszrendezvényekre, és minden alkalommal újabb mozgásformákat és eszközöket tudunk kipróbálni. Nagy divatja van most a funkcionális edzéseknek, és a Shape magazin oldalán figyeltünk fel egy elég új, elsőre kicsit furának tűnő eszközre. Az RMT® Club leginkább egy mutáns baseballütőre hasonlít. 

Az ütőt egyébként annak a David Wecknek a cége fejlesztette ki, akinek a BOSU-t is köszönhetjük. A WeckMethod eszköze állítólag nagyon tartós, így bátran oda lehet vágni, csapni mindenhez, és az erőnléti, a mobilitást fejlesztő, a HIIT(nagy intenzitású intervallum) edzéseken át állítólag mindenhez jó, segít fejleszteni a koordinációt, az egyensúlyérzéket, és a gyakorlatoktól függ, hogy az egész testet átmozgatja vagy csak bizonyos területeket akar erősíteni. 

A cég Youtube csatornáján pedig rengeteg videót találhat még arról, hogyan lehet edzeni ezzel az új eszközzel, amiből persze mindenki akkorát, vagyis olyan nehezet vesz, amivel rendesen tud edzeni. Ha megrendeli az ütőt, akkor kap DVD-t, online hozzáférést és posztert is a gyakorlatokkal. A gyártó egyébként külföldre is szállít, de e-mailben kell érdeklődni, hogy Magyarországról is lehet-e rendelni belőle. Ízelítőnek itt van egy 40 perces, teljes testet átmozgató edzés: 

A Shape cikkének szerzője meg is osztott két gyakorlatot, ami segít felpörgetni a szívet, jól megizzaszt és persze erősít is.

1. gyakorlat: Álljon támadóállásba, a jobb láb legyen elöl, a bal pedig hátul, az eszközt két kézzel, hajlított könyökkel tartsa a feje felett úgy mintha le akarna sújtani (A nyél értelemszerűen a fej felett van, a gömbrész pedig a nyak mögött). Ha ez megvan, ugrással váltson lábat, az eszközzel pedig sújtson le a bal lába elé, majd ugorjon vissza a kezdő pozícióba. Jessica Matthews 10-12 ismétlést javasol.

2. gyakorlat: Álljon oldalasan, csípőszéles terpeszben, a bal láb legyen egy kicsit előrébb, de a lábfejek legyenek párhuzamosak, a súlya pedig jobb lábra nehezedjen. Az eszközt ragadja meg két kézzel, a könyöke legyen behajlítva, a fejrészt emelje a jobb váll fölé, majd lendítse meg vállmagasságig, mintha egy baseball ütő lenne. Matthews oldalanként 10-12 ismétlést javasol.

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Blogmustra