Kétperces reggeli torna kávé helyett

Zanza!

Ha reggel amikor felébred, semmi más dolga nincsen, csak meginni a kávéját, komótosan megreggelizni és közben elolvasni a híreket, nos, akkor nagyon irigyeljük. Ha viszont ön is azok táborát erősíti, akiknek a reggeli nagy kapkodásban még reggelizni sincs idejük – nemhogy olvasgatni – ajánljuk figyelmükbe ezt a rapid tornát, amit 2 perc alatt el lehet végezni, szóval még pont belefér a rohanásba, cserébe egészséges és jól felpörgetheti magát vele a kávé helyett. Ráadásul a magas intenzitású gyakorlatokkal nemcsak az izmok fejlődnek majd, de kalóriát is égethet. Jó, ehhez azért az is kell, hogy megfelelő étrenden legyen és legalább heti 3-4 alkalommal elvégezze ezt a kis rituálét. Hajrá!

A gyakorlatsor

  • Rendes vagy könnyített fekvőtámasz kétszer, majd guggolásból felállás. Az egészet négyszer ismételje meg.
  • A „superwoman” pozíciót legalább 10 másodpercig tartsa meg.
  • Ezután már csak a láb-, és csípőforgatás van hátra, ezt 5-8 alkalommal kell megismételnie.

Tényleg nem bonyolult és gyors is, már csak az a kérdés, hogy lesz-e annyi energiája reggel zuhanyzás előtt, hogy rávegye magát a gyakorlatok elvégzésére.

Blogmustra