#ÉLETEM

4 módszer, hogy másnaposan is ragyogjon az arcod

2011. február 5., szombat 08:47

Nem egyszerű az arcodra üdeségét varázsolni egy-egy komoly lealjasodás után. Először reménytelennek látszik, hogy jó érzéssel valaha is tükörbe tudsz nézni, de egy kis inhalálás, vizes kúra után már nem ezt fogod gondolni. Tippek egy celeb bőrspecialistától.

Azért, hogy egész évben ne legyen nyúzott az arcunk, négy dolgot kell betartani a bőrspecialista, Emma Hardie szerint - írja a The Sun magazin. Hardie nem akárkiknek osztogatott tanácsokat: Sophie Dahl és Denise Van Outen is visszatérő páciense. Ha ez nem elég meggyőző, mert nem tudja kik az említett hölgyek, akkor térjünk rá a négy pontra.

Íme:

Tisztítás

Keverjünk össze egy csipet barna rizslisztet és egy cseppnyi levendula illó- és mandulaolajjal. Gyengéden masszírozzuk be a bőrbe. Ezután meleg víz és arckendő segítségével szabaduljunk meg ideiglenes maszkunktól.

Vizes kúra

Töltsünk meg egy mosdótálat forró, gőzölgő vízzel, engedjünk bele pár csepp citromlevet és levendula illóolajat, majd a fejünkön törülközővel inhaláljunk, ameddig bírunk. Ezt követően cseréljük az edényben lévő a meleg vizet jéghidegre, mártogassuk bele arckendőnket és fél percig nyomkodjuk rá arcunkra, nyakunkra és mellkasunkra. Mindig tartsunk magunknál egy palack vizet, iszogassunk belőle végig a nap során. Ez segít abban, hogy fényesebb és élettelibb legyen a bőrünk.

Evés

Győződjünk meg róla, hogy elegendő C-vitamint viszünk be narancsok, paprikák és sötétzöld leveles növények fogyasztásával. Kell, hogy legalább hetente egyszer együnk Omega-3-ban gazdag kajákat is (olajos halak: lazac, makréla).

Megmozgatás

Hogy feloldhassuk azt a feszültséget, ami a vér (és ezáltal az oxigén) áramlását akadályozza, finoman mozgassuk át az arcizmainkat. Mindenki használhatja a szokásos hidratálókrémjét is: kenjük nyakra, főre. Miután ezzel megvagyunk, nyissuk ki a szánkat, amennyire csak tudjuk. Próbáljunk odafigyelni, hogy megérezzük szánk és a környező területek izomfeszüléseit, és kezdjük el mozgatni a szánkat minden irányba. Így tudjuk állkapcsunkból kimozgatni a feszültséget. Ezután feszítsük be az alsó állkapcsunkat, és továbbra is mozgassuk a szánkat körbe-körbe, miközben az állunkat felfelé tartjuk. Érezni fogjuk, hogy feszül a nyakunk.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

SZÓLJON HOZZÁ!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta