Útikalauz a fenntartható fejlődéshez

Zanza!

ceresA Ceres 80 oldalas kiadványában mutatja be azokat a legfontosabb lépéseket, melyeket minden vállalatnak a magáévá kéne tennie ahhoz, hogy gyermekeink számára is legyen még jövő.

Az amerikai hálózat tagjai befektetők, környezetvédelmi szervezetek és más civil csoportok, azzal a közös elhatározással, hogy a vállalati működésben és a társadalomban a fenntartható fejlődést minden eszközzel előremozdítsák.

Az elsődleges cél a széndioxid-kibocsátás csökkentése. Ez nyilván elhangzik minden fórumon, de hatékony lépéseket kevés cég tesz. Ezúttal konkrét tervek kidolgozására és végrehajtására szólít fel a Ceres. A 20 elvárás, mely a hosszú útikalauzban található, bizony magasra teszi a lécet, bár tény, hogy ezek könnyebben megugorhatóak lennének, ha a vállalatok nagy része már korábban komoly erőfeszítéseket tett volna. A tanulmányban kitérnek a kormányzati szintű felelősségre, illetve a cégvezetők felelősségére is, illetve az érdekelt felek közötti aktivizálódásra és kommunikációra szólítanak fel.
Az elvárások mellett szó esik 200 olyan cégről is, melyek kiemelkedően fontos és eredményes lépéseket tettek már meg, példaként állítva őket a - főként a nehézipar - lemaradásban lévő vállalatainak, illetve azok menedzsmentje elé.

pdficonA teljes tanulmány ITT tölthető le.

pdficonAz összefoglaló ITT tölthető le.

Blogmustra