Összefogtak a mobilszolgáltatók az árvízkárosultakért

A T-Mobile, a T-Home, a Telenor és a Vodafone május 19-én, szerda déli 12 órától közös segélyvonalat indít a 1749-es számon az ítéletidő károsultjainak megsegítésére és az árvíz elleni védekezés támogatására. Az adományokból befolyt összeget a Magyar Vöröskereszt juttatja el a rászorulóknak.

A mobilszolgáltatók összefogtak, hogy segítséget nyújtsanak a hazánkban tomboló ítéletidő károsultjainak, és támogassák a védekezési és helyreállítási munkálatokat. A 1749-es számot hívó vagy az erre a számra az „ARVIZ" vagy „ÁRVÍZ" szót szöveges üzenetben küldő ügyfelek 200 forintot adományoznak, amely a Magyar Vöröskereszt közreműködésével jut el a mentési munkálatok céljaira és a kárt szenvedettekhez.

A Magyar Vöröskereszt a beérkező adományok teljes összegét megkapja. A távközlési cégek semmilyen külön díjat nem számolnak fel az sms-ek, illetve hívások után.

Az árvízhelyzet Magyarországon még mindig kritikus. A mentők jelenleg kilencven települést védenek az árvíz ellen, és eddig több mint kétezer embert menekítettek ki a megáradt folyók és patakok miatt elöntött házakból, így minden segítségre szükség van.

A Telenor, a Magyar Telekom ajánlati márkái, valamint a Vodafone legutóbb a Haiti-t sújtó földrengés után indított közös gyűjtést, amelynek köszönhetően összesen 402 449 sms és hívás érkezett, ezzel közel 80,5 millió forintnyi adomány került a rászorulókhoz.

Az 1749-es szám a három mobilszolgáltató és a T-Home vezetékes hálózatából is hívható.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek