ANGYAL

Menhelyen élő macskák szerepelnek az új djuice reklámban

2011. február 21., hétfő 18:14

Közel 2 mázsa állateledellel kopogtatott be az Állat- és Természetvédők Budaörsi Egyesületének kapuján Biró Balázs, a djuice vezetője. Így köszönte meg a tulajdonosoknak és az ott élő kiscicáknak, hogy a márka új reklámfilmjében szerepet vállaltak.

Casting macskáknak

A djuice legfrissebb reklámfilmjeinek zárójelenetéhez nem mindennapi szereplőválogatást tartottak. A Budaörsi Állatmenhely, a Felelős Állattartásért Közalapítvány és a Macskamentő Alapítvány kismacskái kaptak kulcsszerepet a reklám záró képsoraiban. A felvételeket macska casting előzte meg. Vidám pillanat volt a csapatnak és a menhelyről érkező cicáknak egyaránt,
amikor besétáltak a bekamerázott helyszínre és elkezdődött a „bemutatkozás”.

A 15 jelölt közül akadt félős természetű és vagányabb cica egyaránt, de gondozóik egy pillanatra sem hagyták őket magukra. Az 5 kiválasztott szereplő egy eseménydús forgatási napot tudhat maga mögött: felváltva ugrottak, repültek, pottyantak, igazi bravúrokat vittek véghez a forgatás alatt. A stáb maximálisan ügyelt a cicák biztonságára, egyiküknek sem esett baja, sőt két kiscica azonnal gazdára is talált a forgatócsoport tagjai között, és már vissza sem kerültek a menhelyre.

Naponta közel 200 kg eledelre van szükség

A djuice a többi, menhelyen élő kisállat tartásához is szeretett volna hozzájárulni, így a „cica gázsin” felül felajánlottak még közel két mázsa kutya- és macskaeledelt a Budaörsi Állatmenhelynek.

Ezen a telepen évente akár 800-1000 kutyus is megfordul, cicák ennél is nagyobb számban. Biró Balázs, a djuice vezetője a 196 kg állateledel átadása során szembesült azzal, hogy ez a mennyiség a menhely lakóinak csupán egyetlen napi szükségletét fedezi. 196 kg eledel, 1 nap.

Sokan várnak még gazdára

A budaörsi egyesület alapítói 10 évvel ezelőtt azt a célt tűzték ki maguk elé, hogy megváltoztatják azokat az áldatlan, embertelen és tűrhetetlen állapotokat, amelyek sok esetben az állattartást jellemezték a gondatlan gazdáknál. Ez a nemes cél, hihetetlen kitartást és odaadást kíván a menhelyen tevékenykedő önkéntesektől és dolgozóktól, akik közül többen egész életüket tették fel az otthontalan kisállatok megsegítésére.

A djuice is küldetésének tekinti, hogy minél több támogatót toborozzon az állatmenhelyek
támogatására. A reklámfilmben szereplő kiscicák közül még többen örökbefogadásra várnak, így aki egy igazi kis filmsztárt szeretne házi kedvencének tudni, ne habozzon, jelentkezzen!

Aki teheti, támogassa a menhelyeket, vagy legyen önkéntes segítő:

- Állat- és Természetvédők Budaörsi Egyesület: Biatorbágy és Vidéke Takarék-szövetkezet -
64500041-10417177.
- Felelős Állattartásért Közalapítvány: CIB -11102209-18113633-10000001
- Macskamentő Alapítvány: 12012307-01195906-00100004

Aki megment egy életet, egész világot ment meg.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta