A spanyol lottó is cuki reklámmal készül a karácsonyra

Zanza!

Spanyolországban is hivatalosan kezdetét vette a karácsonyi szezon, miután kijött a spanyol lottó karácsonyi reklámja. Míg az angolok a John Lewis aktuális karácsonyi videóját várják minden évben, a spanyolok a lottós szentimentalizmust szeretik. 

1812 óta ugyanis a karácsonyi lottó hozza össze a kollégákat, mert ezen általában együtt játszanak családtagok, munkatársak és barátok, majd együtt örülnek, ha nyernek valamit. Idén egy több mint három perces animációs film készült karácsonyra, amit imádni fognak azok, akik szeretik a Pixar-rövidfilmeket is. A Leo Burnett ügynökség jegyzi Justino történetét, aki egy próbababagyárban, éjjeli őrként dolgozik, és hiányzik, hogy neki is legyenek kollégái. Éjjelente ezért a próbababákat rendezi különböző vicces csoportképekbe, hogy ezzel szórakoztassa a nappali műszakban dolgozókat. Kedvessége természetesen a végén kifizetődik, de nézze meg a reklámot, ha kíváncsi, hogyan.

"Azt mondják, egy jó történethez kell egy jó főszereplő és egy cél, amit nem ér el, így az olvasó vagy a néző szurkolhat neki, hogy végül valóra váljon az, amit szeretne" - mondta Juan García Escudero, a Leo Burnett kreatív igazgatója. A reklám üzenete az előző évekhez hasonlóan újra az, hogy: "A legnagyobb nyeremény az osztozás". Justino éjjeli műszakjait egyébként az Instagramon is követheti, hogy ne érezze magát annyira egyedül. 

Blogmustra