Az ajándékversenyes vagy a rajzfilmfigurás reklám bénább?

Karácsonyra minden magára valamit is adó márka és üzletház kijön egy reklámmal: a végeredmény általában erőltetett és giccses. Most hirtelen két igazán érdekes alkotást találtam, az egyik a Mulberry szösszenete, mely vicces szeretne lenni, a másik a Tiffanyé, mely hozza azt a nyálas stílust, amit egy ékszerháztól elvár az ember. A hajtás után megnézheti a videókat és szavazhat, melyik reklám a kínosabb. Illetve, ha önnek épp tetszik ez a két kisfilm, akkor ennek is hangot adhat alább.

Tiffany

A Tiffany ékszerház nem fizetett színészeket, inkább mesevilágot rajzoltatott az Ogilvy&Mather reklámügynökséggel: a kedves rajzok szánkót húznak, fát díszítenek New Yorkban, a képeken az ékszerek hatalmas méretben, ékszertől szokatlan helyzetekben jelennek meg. A kék fenyőre tekert Tiffany karkötőknél csak a havas fán gyümölcsként lengedező gyémántfülbevalók szebbek. Közben giccses zene szól ("Out of the Blue" by Chauncey Jacks) és az összes rajzfilmfigura végtelenül boldog. A kisfilm végén úgy érzi, szivárványt fog hányni, ha még egy lánykérős rajzfilmpáros szembejön önnel? Szavazzon!

Mulberry

A brit táskagyáros egyszerű ajándékozási versenyt csinált a karácsonyból, melyben kiderül, hogy a saját kézzel készített ajándék (itt épp egy festmény) semmit nem ér. Sőt, még a fehér unikornis és az integető kölyökkutya sincs sehol egy piros táskához képest. Az mondjuk aranyos, hogy pont a nagymama szállítja minden idők legjobb ajándékát, de ha önnek is heveny viszketegsége támad az affektáló főszereplő lánytól és elborzasztja, hogy a karácsony tulképp csak egy verseny, amit meg lehet nyerni, akkor szavazzon arra (a videó alatt), hogy ez a reklám rosszabb, mint a másik!

Mit gondol?

Oszd meg másokkal is!
Mustra