KARÁCSONY

Az ajándékversenyes vagy a rajzfilmfigurás reklám bénább?

2014. december 7., vasárnap 09:14 |

Karácsonyra minden magára valamit is adó márka és üzletház kijön egy reklámmal: a végeredmény általában erőltetett és giccses. Most hirtelen két igazán érdekes alkotást találtam, az egyik a Mulberry szösszenete, mely vicces szeretne lenni, a másik a Tiffanyé, mely hozza azt a nyálas stílust, amit egy ékszerháztól elvár az ember. A hajtás után megnézheti a videókat és szavazhat, melyik reklám a kínosabb. Illetve, ha önnek épp tetszik ez a két kisfilm, akkor ennek is hangot adhat alább.

Tiffany

A Tiffany ékszerház nem fizetett színészeket, inkább mesevilágot rajzoltatott az Ogilvy&Mather reklámügynökséggel: a kedves rajzok szánkót húznak, fát díszítenek New Yorkban, a képeken az ékszerek hatalmas méretben, ékszertől szokatlan helyzetekben jelennek meg. A kék fenyőre tekert Tiffany karkötőknél csak a havas fán gyümölcsként lengedező gyémántfülbevalók szebbek. Közben giccses zene szól ("Out of the Blue" by Chauncey Jacks) és az összes rajzfilmfigura végtelenül boldog. A kisfilm végén úgy érzi, szivárványt fog hányni, ha még egy lánykérős rajzfilmpáros szembejön önnel? Szavazzon!

Mulberry

A brit táskagyáros egyszerű ajándékozási versenyt csinált a karácsonyból, melyben kiderül, hogy a saját kézzel készített ajándék (itt épp egy festmény) semmit nem ér. Sőt, még a fehér unikornis és az integető kölyökkutya sincs sehol egy piros táskához képest. Az mondjuk aranyos, hogy pont a nagymama szállítja minden idők legjobb ajándékát, de ha önnek is heveny viszketegsége támad az affektáló főszereplő lánytól és elborzasztja, hogy a karácsony tulképp csak egy verseny, amit meg lehet nyerni, akkor szavazzon arra (a videó alatt), hogy ez a reklám rosszabb, mint a másik!

Mit gondol?

  • 1
    A Tiffany szörnyű.
  • 6
    A Mulberry borzasztó.
  • 7
    Mindkettőtől rosszul vagyok.
  • 2
    A Tiffany szuper!
  • 7
    Szerintem a Mulberry vicces!
  • 1
    Mindkettő tetszik!

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

SZUBKULT 3 világhírű márka, amit migránsok virágoztattak fel

Három olyan világhírű márka pálfordulását mutatom be, amelyeket a közelmúltban bevándorló tervezők keltettek újra életre.

PSZICHOLIGHT Így állj neki a befejezetlen dolgaidnak

Sok befejezetlen és abbamaradt dolgunk van az életben. Nekem is van vagy féltucat. Egy személyes példán keresztül mutatom be, hogyan gyűrhetjük le ezeket, ha ismerjük az útközben felmerülő buktatókat.

LINGOHOLIC Két szuper trükk német (vagy más) névelőkhöz

Ha sosem értetted, hogyan lehetséges megtanulni minden egyes főnévről, hogy milyen nemű, most mutatok két olyan módszert, ami sokszorosára növeli az esélyeidet!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta