7 karácsonyi reklám külföldről, de melyik a legjobb?

Zanza!

Melyik a legjobb reklám?

  • John Lewis pingvinjei 97
  • Sainsbury's katonái 93
  • A Lidl ételei 7
  • A Boots meglepetése 6
  • A Tesco színei 6
  • A Burberry és Romeo Beckham 5
  • A Debenhams gyerkőcei 4

Jön a karácsony, úgyhogy idén sem ússzuk meg az ünnepről szóló hirdetéseket. Ennek már hagyományai vannak, az áruházak és a reklámügynökségek kreatívjai hónapok óta brainstormingolnak azon, hogyan lehetne idén is rávenni a vásárlókat, hogy náluk költsék el a pénzüket.

Mi mutatunk néhány reklámot, döntsék el önök, melyik a legütősebb darab. A sort a brit Sainsbury's szupermarketlánc reklámjával kezdjük, ami erőteljesen érzelmi szálakat penget meg, de a sorban feltűnik a szintén brit John Lewis áruházlánc pingvines reklámja, illetve a Debenhams és a Lidl filmje is. Szavazzon a kedvencére, akár bírja a karácsonyi giccset, akár nem!

Sainsbury's reklámfilmje 1914-ben, az első világháború idején játszódik. A történet szerint a háboróban álló csapatok megállás nélkül gyilkolták egymást, kivéve december 25-én, mert akkor, na, mi történt? Hát focizással ünnepelték meg a megváltó megszületését. A történetet több filmben is feldolgozták már, de ez nem változtat azon, hogy nagyon sokan megnézték a reklámot.

Na de kiüti-e a pingvin kalandja a hős katonákét? A John Lewis áruházlánc cuki kisfiús és pingvines történetét 15 millióan látták, és legtöbben odáig voltak érte. Eleve egy pingvin bármit is csinál, cuki, ráadásul megfelelően aranyos kisfiúval felrobbantja az anyai szívek ezreit.

A brit Debenhams is a gyerekekkel reklámoz, de itt nincsenek érzelmi szálak, csak helyesen szaladgáló és felnőtt ruhákat próbálható gyerekek, akik az ajándékaikat keresik.

A Boots angol drogérialánc a meglepetést helyezi a reklám fókuszába, az utolsó pillanatban becsomagolt ajándékok, a hisztérikus rohanás után jön a csattanó.

A Tesco viszont ehhez képest a fényekre helyezte a hangsúlyt, és bár nem hisszük, hogy bármelyik magyar áruház ilyen dekort kap majd az ünnepre, azért megmutatjuk, milyen színesek lesznek az angol üzletek.

A Lidl ezzel szemben a minőséget és egy nagy családi bulit állít a középpontba, ahol a népek el sem hiszik, hogy a homár és a pulyka egyenesen a diszkontból érkezett a családi asztalra. 

A Burberry egyenesen David és Victoria Beckham fiát, Romeo Beckhamet igazolta le, aki egy táncos, zenés, szagos videóban játsza el az aranyifjat, bár ez valószínűleg nem okozott neki nagy nehézséget. A Burberry mindenesetre továbbra is elérhetetlen a legtöbbünk számára, táncoló nők ide vagy oda.

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Blogmustra