KARÁCSONY

7 karácsonyi reklám külföldről, de melyik a legjobb?

2014. november 17., hétfő 15:51

Melyik a legjobb reklám?

  • 93
    Sainsbury's katonái
  • 97
    John Lewis pingvinjei
  • 4
    A Debenhams gyerkőcei
  • 6
    A Boots meglepetése
  • 6
    A Tesco színei
  • 7
    A Lidl ételei
  • 5
    A Burberry és Romeo Beckham

Jön a karácsony, úgyhogy idén sem ússzuk meg az ünnepről szóló hirdetéseket. Ennek már hagyományai vannak, az áruházak és a reklámügynökségek kreatívjai hónapok óta brainstormingolnak azon, hogyan lehetne idén is rávenni a vásárlókat, hogy náluk költsék el a pénzüket.

Mi mutatunk néhány reklámot, döntsék el önök, melyik a legütősebb darab. A sort a brit Sainsbury's szupermarketlánc reklámjával kezdjük, ami erőteljesen érzelmi szálakat penget meg, de a sorban feltűnik a szintén brit John Lewis áruházlánc pingvines reklámja, illetve a Debenhams és a Lidl filmje is. Szavazzon a kedvencére, akár bírja a karácsonyi giccset, akár nem!

Sainsbury's reklámfilmje 1914-ben, az első világháború idején játszódik. A történet szerint a háboróban álló csapatok megállás nélkül gyilkolták egymást, kivéve december 25-én, mert akkor, na, mi történt? Hát focizással ünnepelték meg a megváltó megszületését. A történetet több filmben is feldolgozták már, de ez nem változtat azon, hogy nagyon sokan megnézték a reklámot.

Na de kiüti-e a pingvin kalandja a hős katonákét? A John Lewis áruházlánc cuki kisfiús és pingvines történetét 15 millióan látták, és legtöbben odáig voltak érte. Eleve egy pingvin bármit is csinál, cuki, ráadásul megfelelően aranyos kisfiúval felrobbantja az anyai szívek ezreit.

A brit Debenhams is a gyerekekkel reklámoz, de itt nincsenek érzelmi szálak, csak helyesen szaladgáló és felnőtt ruhákat próbálható gyerekek, akik az ajándékaikat keresik.

A Boots angol drogérialánc a meglepetést helyezi a reklám fókuszába, az utolsó pillanatban becsomagolt ajándékok, a hisztérikus rohanás után jön a csattanó.

A Tesco viszont ehhez képest a fényekre helyezte a hangsúlyt, és bár nem hisszük, hogy bármelyik magyar áruház ilyen dekort kap majd az ünnepre, azért megmutatjuk, milyen színesek lesznek az angol üzletek.

A Lidl ezzel szemben a minőséget és egy nagy családi bulit állít a középpontba, ahol a népek el sem hiszik, hogy a homár és a pulyka egyenesen a diszkontból érkezett a családi asztalra. 

A Burberry egyenesen David és Victoria Beckham fiát, Romeo Beckhamet igazolta le, aki egy táncos, zenés, szagos videóban játsza el az aranyifjat, bár ez valószínűleg nem okozott neki nagy nehézséget. A Burberry mindenesetre továbbra is elérhetetlen a legtöbbünk számára, táncoló nők ide vagy oda.

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta